回味德國滋味的Pretzel vs 可愛到不行的熊仔朱古力包

最近心裏有些想法和計劃
常常令我想一個人靜下來思考清楚
於是又把握躲在廚房的時間整理思緒

相約了幾位舊同事星期六吃下午茶
其中一位是一同去德國的好伙伴
當時她吃過多種德國包,最愛就是Pretzel
於是星期五晚焗了Pretzel (google了一下,它有好多中文名啊……我覺得扭結餅/包或蝴蝶包最合適)
帶了一個送她^^

食譜參考愛料理這一個:http://icook.tw/recipes/91759
不過我用了果糖10G取代麥芽糖,牛油換成同等份量的橄欖油,罌粟籽換成亞麻籽碎,沒有使用柳橙糖漿及加入橙皮屑。

周末周日都睡得不好
半夜就醒一醒
然後第二天一早又因怪夢/惡夢而驚醒/哭醒
令我好想做點精緻的麵包開心一下:)
早前在Allie的blog看到幾款十分可愛的卡通麵包
非常非常喜歡!
但一直對自己做這種卡通麵包沒有信心
這次終於鼓起勇氣一試
選了可愛的小熊造型朱古力麵包  (至少樣子不可愛也是我愛旳朱古力包嘛XD)
成果嘛……



沒有Allie的漂亮,有點月球表面臉~~部分耳朵也做得不對稱~~
但妹妹和同事都能認出它是熊大^^
第一次做算勉強合格吧:P
會繼續努力!
味道很好呢,有我所愛的濃濃的朱古力味~~

留言

  1. a~I see this kawaii bear bear before...wt's the good idea be the X'mas gift indeed :)

    回覆刪除
  2. 不會差呀,也是好可愛呢!
    看到卡通麵包心情也會好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Allie鼓勵^^ 對,看着可愛的包包心情會好一點:)

      刪除
  3. 好中意熊仔麵包呀!!個樣好似好慘咁..hahhaha..我會先咬左佢個咀先!hahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~~係囉,唔知點解我畫到佢地想喊咁,好陰功咁樣~~不過我都係大啖咬落去XDD

      刪除
  4. 印象中好呢個 pretzel 個做型好似係模仿修士 / 僧侶合拾動作,希望無記錯!

    妳無用鹼水浸麵糰嗎?

    回覆刪除
  5. 熊仔包好可愛呀!比我個仔見倒佢一定好鐘意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝地地^^ 唔好話小朋友,好多大朋友都中意呢~~

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘻嘻,但我都係大啖落佢個頭度XD

      刪除
  7. 睇得出係 bear bear , 第一次整算唔錯呢~!!

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意食Brezel, 不過我試過整唔到, 因為無鹼水....
    個熊仔包都唔差, 比我就唔捨得食 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟食譜,用梳打粉加水煮麵糰咋~但效果都OK呢,你可以試試:)
      可能我殘忍,都係大大啖咬熊仔呢:P

      刪除
  9. 艾華斯
    ~有咩想法, 有咩計畫?? 有plan 總好過無. 支持你
    ~德國包, 食到你當時啲德國感覺嗎??
    ~個小熊包好cute, 比我唔知由邊樹食好!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky~~有好多好多對個人未來發展嘅諗法,仲整理繄呢,希望可以真係做得一部分:)
      Pretzel有少少德國感覺啦:P 至於熊仔包,可能我殘忍,都係大大啖咬呢!

      刪除

張貼留言