果醬雜莓杏仁杯蛋糕

開工大吉+人人生日快樂!
人日我才第一天上班
所以昨天有空做我的馬年第一焗
參考了Rice Bowl Tales的食譜
為了善用家中各項物資
所以作了些許改動
做了以下的杯蛋糕
喜歡當中水果成份很重
味道也不錯呢~~
不過略嫌濕了一點
可能全部用全麥粉會好一點
而且藍莓比蘋果多水
份量應該減一減較好
但總算有一個好開始,哈哈^O^


果醬雜莓杏仁杯蛋糕
(改自Rice Bowl Tales的蘋果橘子醬蛋糕)

材料:
無鹽牛油200G,糖210G,蛋4隻,全麥麵粉150G,低筋粉100G,泡打粉1TSP,藍莓125G(先在冰格急凍1天),紅莓乾25G,杏仁100G(粗粒),紅莓醬125G

做法:
1. 牛油和糖用攪拌器打至鬆軟淡奶色,加入雞蛋拌勻。
2. 粉類混合篩好,備用;藍莓、紅莓乾、杏仁及紅莓醬混合。
3. 預熱焗爐至160度,將粉加入牛油糊,拌勻後加入果醬混合物,輕力拌勻。
4. 放進小杯,先用160度焗25分鐘,再轉200度焗10分鐘。

留言

  1. 人日人人生日快樂\(^o^)/……
    祝你工作愉快!

    回覆刪除
  2. 開工大吉, 人日生日快樂!

    回覆刪除
  3. 人日生日快樂呀))))))))
    我媽媽都係今日先開工呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱?咁圓咕碌有媽媽陪咗咁多日一定好開心啦:)

      刪除
    2. 係呀................直頭唔想佢返工呢~!!

      刪除
  4. 多謝分享,我最愛看你們焗蛋糕,我太為食,唔客氣啦~~~~

    回覆刪除
  5. 艾華斯:
    ~其實香港係農曆年,大概放幾多假??我見我hk啲friends, 年年放農曆年嘅時間都放好長, 但有啲就放幾日就要返!!
    ~蛋糕, 都係濕有濕食, 多水果嘅蛋糕, 仲健康啲啦!!
    ~祝你馬年, 工作愉快, 身體健康, 還有做麵包, 做蛋糕, 零失敗!! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky:
      ~ 香港一般人都係放紅假(即初一至初三,有時遇正星期日有補假就放埋初四,好似今年咁),不過服務業就通常放少啲,遲啲先補假;而做廠或者主要做大陸生意個啲,好多時會放長啲,因為新正頭無咁多嘢做,索性齊齊放假抖下
      ~ 都係,有多啲生果,食多件都無咁有罪惡感:))
      ~ LIKE!多謝晒~ 祝你同BRIAN繼續甜甜蜜蜜,工作順利!

      刪除
  6. 又學識整果醬雜莓杏仁杯蛋糕,謝謝你.

    回覆刪除
  7. 我最怕食乾野,所以我buy濕濕地,我要跟!hehe..

    回覆刪除

張貼留言