週末驚喜

月初投稿,認定已石沉大海,豈料收到通知,一月的最後一天刊登了~

明報(31.1.2015)

看來大家忙於預備過年及情人節沒空投稿了,我的倉底貨才有幸見光XD
這次文章原來不是出現在「自由談」(我也記得只有一至五才有吧…)
竟然變了客座隨筆!

留言

  1. 艾華斯:
    ~我係香港讀中學時, 都見過身邊嘅同學仔投稿, 其實,我都想投, 但當時還未有勇氣做!!
    ~恭喜你上咗磅, 唔理咩理由上磅, 見到報, 係好開心!!
    ~原來你同妹妹咁friend.
    ~我有四個妹, 但都唔係個個妹都能合得來.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky~~真係人夾人的,好幸運我遇到一個啱key嘅妹妹:)
      估唔到你有4個妹咁多呢!

      刪除
  2. 好厲害!你的文章寫得好好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,過獎啦~~你喜歡這篇小分享真好:)

      刪除

張貼留言