最愛的意式麵包與新嘗試的一口巧克力包

最近比較忙,但也抽了少許時間焗麵包
焗了最愛的FOCACCIA
也試了愛料理的一口巧克力麵包食譜
兩個也不錯^^

依舊是我喜愛的質感和味道
食譜--> http://chengsfactory.blogspot.hk/2013/09/focaccia.html
食譜我作了一點點改動
沒有用煉奶
而鮮奶則轉成無糖豆漿,砂糖換成黑糖
食譜--> http://icook.tw/recipes/91247

留言

  1. Focaccia 真係百吃不厭,而且又容易做。

    個古力包質地如何?就咁睇好似有點乾硬哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同妹妹都超愛Focaccia!! 朱古力包係有少少乾,但唔硬~

      刪除
  2. 每次見到艾華斯焗的包包咁吸引 , 都好想搓下麵糰焗包包 , 但次次都得個 "懶" 字冇實行呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~袁太一D都唔懶,你煮嘅餸超多功夫呀!真係佩服你成日都咁有心機:)

      刪除
  3. DF, Me 2: "最近比較忙,但也抽了少許時間焗麵包" "FOCACCIA" also is my favourite too, must try it soon :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, focaccia is my all-time favourite!! More important, it's easy to make;)

      刪除
  4. 我自己係朱古力fans!~!!我會揀朱古力味黎食呢~!

    回覆刪除
  5. FOCACCIA小高也愛吃,好好味!但一定要趁熱吃 heehee...
    朱古力就我honey最愛!^^

    回覆刪除
  6. 艾華斯:
    ~唔知我係咪年歲增長, 我現在比較不太喜歡吃甜食.
    ~買糕點, 都會選擇focaccia, 有埋黑橄欖, 再點黑醋食, 好好味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人大咗口味的確會變呢~~我又無試過加黑醋食,因為覺得就咁食已經夠好味XD

      刪除
  7. 兩款都好正呢 , 艾華斯請我食邊款好呢?

    回覆刪除

張貼留言