楓糖合桃卷

在Instagram追蹤了幾個烹飪達人
他們各有自己的特色和長處
每次看見他們的新作都由衷佩服
早前看見Honey Bee Sweet做了個超鬆軟的餐包
一直想試試
找了兩個晚上,修改了一點配方和做法
做了甜口味的楓糖合桃卷
不會太甜,也很鬆軟
早上吃兩個剛剛好:)

食譜

材料:
高筋粉220g、全麥粉80g、蛋1隻及水共200ml、酵母5g、黑糖30g、鹽4g、橄欖油20g、合桃及楓糖適量

做法:
1. 除橄欖油、合桃及楓糖外,所有材料混合揉搓成麵糰,然後加入橄欖油搓光滑,蓋保鮮紙置雪櫃發酵一晚,或置室溫發酵至兩倍大。
2. 取出麵糰,排氣及翻麵,靜置10分鐘。將麵糰擀成長方型,塗上適量楓糖及鋪上合桃捲起包好,收口處向下,將麵糰分割成8份。
3. 長方型模內掃油或鋪上烘焙紙,放麵糰(切口向上)於模內發酵至兩倍大。
4. 可在入爐前再加上少許楓糖在麵糰表面,放入已預熱焗爐,用180度焗25分鐘即成。


*4/12/2015後記:網友問起楓糖的牌子,於是我去查查看,才發現自己買和用是golden syrup,太不小心了~~如果大家買到楓糖/maple syrup應該會更香呢~~沒有的話,用蜜糖亦可^^

留言

  1. 其實橄欖油係可以同其他材料一次過混合一齊搓,但用牛油的話就要後加喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知哩種做法呢,不過我覺得後加油好搓D,所以油類都後加:P

      刪除
    2. 通常都係呀~~間唔用機打^^

      刪除
    3. 妳真係勤力!!我已經好耐無人手搓麵糰喇,前期工作都係交俾部機幫手。

      刪除
  2. 呢排同幾個朋友傾開...都令小高心癢癢...好想焗下包同cake....但我已收起哂d烘焙工具了!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 會架,有時睇到人地D食譜就想整:P 遲D等你的小寶寶出世,大個少少,你又可以開工,仲可以整俾佢食添~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 哩個真係唔錯,我第三日無翻熱食都好軟;)

      刪除
  4. 天氣涼咗~家下做包包冇夏天發得咁好呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我影響不大呢,我通常用低溫發酵~~現在的氣溫,二發的時間還好啊;)

      刪除
  5. 艾華斯,你整包真係好勁呀,
    次次都整到咁鬆軟嘅,睇都覺得好味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙過獎啦~~有時都係撞手神,失敗個D收埋咗或俾我直接食咗LU,哈哈XD

      刪除
  6. 睇見都想食 , 好鬆軟呢~!!

    回覆刪除
  7. 你用邊隻楓糖呢?試過幾隻D味都唔係好出!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好論盡呀,你問我,我再睇先發現自己用咗Lyle's golden syrup :P 我諗用真正楓糖應該好味D~~

      刪除
    2. 之前響加拿大買左D楓糖漿, 閒好香, 但好淡, 又試過響CITYSUPER買楓糖粒, 但又係要用極多先出味, 真係唔知平時街食果D係用邊種咁好味!因為楓糖包真係堅好味><

      刪除
    3. 真係要試過先知……哩兩日行街都睇到有唔少選擇,但唔知邊種好><

      刪除
  8. OMG...really hungry when I look this soft soft bread now XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Really? Feel free to take one (or try to find some substitute for it~~hehe) :)

      刪除
  9. 看來好吸引 , 袁太都成日想整番包包 , 不過總是提不起勁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你D餸超吸引呀~~又要勁多功夫~~你可以留番長假整下;)

      刪除

張貼留言