南瓜煉奶餐包

爸爸曾在國內工作一段長時間
元旦時他和媽媽到惠洲探其中一位舊同事
那位同事送贈了一大堆(對,你沒看錯,是一堆!)土產給我們
包括自製肉丸、自己養的雞、自己種的蕃薯、南瓜、芋頭等
數量足以讓我們將部分與多位鄰居分享(!!)
南瓜沒有分出去,分幾趟煮來吃
我取了其中一份做了這個南瓜煉奶餐包

食譜

材料:
高筋粉200G、全麥粉50G、南瓜蓉110G、蛋36G(約半隻大蛋)、酵母3G、水60G、牛油20G、煉奶35G、鹽3G (可另備南瓜蓉200G及適量煉奶做成內餡)

做法:
1. 南瓜去皮切細洗淨,用微波爐高火叮10分鐘至軟身,隔去多餘水份,壓成蓉備用。做內餡的話,此時可分成兩份,把適量煉奶拌入內餡那份中。
2. 除牛油外,所有材料混合搓成麵糰,注意,水份先下約40G,再視乎麵糰濕度調節。然後加入牛油搓至不黏手,置雪櫃發酵最少4小時或室溫至2倍大(約1小時)。
3. 取出麵糰排氣,分成8份滾圓,靜置10分鐘。壓平麵糰,包入內餡,收口向下,放模具中置室溫發酵至2倍大。
4. 包面用篩灑上少許高粉,中間切一刀,放入已預熱焗爐用180度焗15至20分鐘。


留言

  1. Wa~this bread look so yummy & soft le...must be very sweet is it?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes! And it's very soft, but a bit moist. May need to further adjust the water amount~

      刪除
  2. 依家中國南瓜唔好食,唔甜不特只,仲完全無南瓜味,似食蠟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但哩個好好食呀!好甜,好多汁~~

      刪除
  3. 好靚D包包!我好怕用南瓜+麵粉整既野,因為南瓜水份既控制好難!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^係有d難,今次都濕咗少少,加熱食就OK~

      刪除
  4. 我同Mary一樣都好怕用南瓜配麵粉整包或糕點,因南瓜的水份真係多到嚇死人,點搓都依然濕淋淋咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 多水份係比較難控制呢~~不過哩個OK好搓,但焗完就有少少濕~~

      刪除
  5. 南瓜包整得好軟綿綿 , 好想食呢~!!

    回覆刪除

張貼留言