復活兔

即將又有幾天連假
大家有甚麼玩樂大計呢?
我會去舊同事的喜宴啦、和朋友郊遊啦、在家休息啦……
而公眾假期後就會出走一下,外遊數天,期待~~

最近網上有很多節日食譜分享
我總算趕上尾班車,做了白兔麵包
碰巧妹妹做了一些松露朱古力,我就請她預留一部分給我做麵包內餡
有軟心效果,也不錯啊^^
預祝復活節快樂!


松露朱古力食譜-->http://chengsfactory.blogspot.hk/2013/12/blog-post_20.html

食譜

材料:
高筋麵粉 250g、低脂牛奶 160g、橄欖油 15g、砂糖 15g、鹽 3g、酵母 3g、松露朱古力4粒

做法:
1. 除了橄欖油外,所有材料混合成麵糰,然後加入橄欖油搓至光滑,蓋上保鮮紙,放置雪櫃發酵一晚。
2. 取出麵糰排氣,滾圓,平均分成6份,其中兩份各自分成4 份,用作小兔耳朵,全部再滾圓,讓麵糰鬆弛15-20分鐘。
3. 擀平4份大麵糰,包入松露朱古力;其餘8份搓成長條型後對摺,每個麵糰加上2份作耳朵,放上烤盤發酵至兩倍大(約1小時)。
4. 灑上高筋粉,放入已預熱焗爐用180度焗20分鐘,用牙籤沾少許溶化朱古力畫上表情即成。
 一家四口^^ (妹妹和我各畫了兩張臉,你猜到哪個是我的作品嗎?)
 我吃了這隻小兔XD

留言

  1. 好可愛呀,祝假期旅途愉快~

    回覆刪除
  2. 免麵包好可愛,我會唔捨得食呢

    回覆刪除
  3. 原來係麵包,睇相仲以為係糯米糍!

    回覆刪除
  4. 兔仔包好可愛呀,大人細路都鐘意!

    回覆刪除
  5. 4隻都好得意,仲有餡料就正啦

    回覆刪除
  6. KAWAII NEI~ Singapore also got this chance can enjoy few days holiday.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! Glad to hear that u can enjoy day off!!

      刪除
  7. 麵包兔仔好有復活節氣氛呢~!!

    回覆刪除

張貼留言