港式叉燒包

云云港式燒味中,我最愛叉燒和燒肉~~
港式麵包中有時也會用上叉燒
這次做了叉燒包,很香甜!
如果把它造得小一點,就成了酒樓的叉燒餐包啦^^

食譜(5個)

材料:
(1) 麵糰 - 高筋粉300G、全麥粉75G、酵母4.5G、糖35G、鹽5G、奶200G、橄欖油25G
[今次不小心取錯低筋粉,所以變了約100G低筋粉加200G高筋粉,幸好效果還好~~]
(2) 餡料 - 叉燒$20、洋葱0.5個;叉燒汁、生抽、糖、蠔油、生粉、水各適量

做法:
1. 所有(1)的材料混合揉搓成光滑麵糰(橄欖油後下),蓋保鮮紙置室溫發酵至兩倍大(約1小時)。
2. 叉燒和洋葱切細粒,放入平底鑊中炒香,加入調味料炒勻,最後加入生粉水拌勻,盛起放涼備用。
3. 取出麵糰,排氣及翻麵,靜置10分鐘。將麵糰分割成5份,滾圓後壓扁,包入內餡,放入紙模發酵至兩倍大。
4. 放入已預熱焗爐,用190度焗20分鐘即成。如想做蜜味叉燒包,可在烤焗最後5分鐘於麵包面掃上糖水或蜜糖水。

在此,預祝各位中秋節快樂呀^^

留言

  1. 唔知點解,我細個去飲茶時已經好唔鍾意食叉燒餐包,可能由始至終對港式 / 日式包都比較抗拒,反而中式叉燒包又好鍾意食喎! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀?!我兩種都OK呢^^

      刪除
    2. 我淨係鍾意食歐陸麵包,港式同日式都太油膩太軟熟,同埋唔多鍾意有餡包。

      刪除
  2. 我細個食親叉燒餐包都會舔晒個面D糖..HAHAH..你整得好靚呀, 375g粉整5個都好大個喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~你都幾好甜喎XD 多謝你嘅讚賞,係呀,今次好巨,晨早食完到中午都未肚餓呢:P

      刪除
  3. 中秋節快樂呢!
    你啲包包越整越靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月快樂:) 多謝你,聽到你咁講超開心呀!

      刪除
  4. 义燒餐包好味呀,好耐冇食過啦!

    回覆刪除
  5. 我都係最鐘意叉燒同燒肉,仲要係肥叉個隻

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah~咁啱嘅~~我反而中意食偏瘦叉燒呢:P

      刪除
  6. 自家制叉燒包一定好好好好味呢~!!

    回覆刪除

張貼留言