鹹香滋味:芝士雜菜鬆餅

早前商務正值書籍特價
一本《法式鹹蛋糕之幸福時光》只賣$20元呢~~
反正對這方面認識不深,就買本看看
了解當中的一點原理,也自己實踐一下吧~~
覺得書中做出來的蛋糕應該偏濕和實
於是又看看其他人的做法,膽粗粗調整出一下:P
第一次效果還可以,但應該可以再鬆一點
第二次再試鬆餅做法,挺喜歡~
夠鬆、夠鹹香、濕度適中!

食譜

材料:
低筋粉110G、全麥粉90G、泡打粉6G、蛋2隻、牛油60G、水10G、即食片裝芝士4片、雜菜(切粒甘荀、三色椒)1杯、鹽3G、糖1茶匙、黑椒及香草適量、罌粟籽適量(裝飾用,可略)

做法:
1. 雜菜洗淨切粒,然後以少量油及鹽炒香,放涼備用。粉類、鹽及糖拌勻,用雙手以油揉法混合牛油。
2. 蛋打起,然後加入3片切碎芝士片拌勻,再加入粉類混合,按需要逐少加入水。
3. 留起少量雜菜,其餘與黑椒、香草加入拌勻。
4. 將麵糊倒入烘焙紙模內,再鋪上餘下已切成條狀的芝士及灑上雜菜和罌粟籽。
5. 放入已預熱焗爐內以 200度焗20至30分鐘即成。

第一次的食品,樣子不錯的,但對我來說濕了一點

留言

  1. 切片個樣好靚, 覺得好豐富!不過我都未試過咸食!

    回覆刪除
  2. 賣相好靚,鬆餅我多數甜食,未試過鹹味呢

    回覆刪除
  3. 我都覺得法式鹹蛋糕個 texture 偏濕同比較實,所以要食鹹味蛋糕的話,都係用番普通 muffin 食譜加鹹食材料就可以。

    妳呢個 muffin 整得好靚,好吸引,連我唔食芝士睇見都好想食呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都中意鬆餅質感多D:D 多謝你讚我呀!

      刪除
  4. 睇見都想食 , 艾華斯又進入另一個高層次境界呢~!!

    回覆刪除

張貼留言