轉自YAHOO BLOG: 珊瑚草

之前太忙啦....完全遺棄咗哩度添~
希望2013年會好d
有多d時間整嘢食同手工
同大家分享多d^^

早兩星期同媽媽用珊瑚草整咗涼拌同桂圓杞子榚
我婆婆話珊瑚草係健康食品
買咗d俾我地試
係咪真係對健康好唔知
不過清清地都ok啱我~~

先用水洗洗珊瑚草
幼身嘅可以過一過涷開水,加青瓜同甘荀絲做涼拌

粗身嘅就加水煮溶佢,好似大菜絲咁用嚟整糕~

 

煮的話有d腥,可以加薑或薑糖
放涼放入雪櫃,實淨就食得啦

是日主理人:鄭大小姐

留言

  1. 珊瑚草在超市有得賣的嗎?祝週日愉快!
    [版主回覆08/18/2013 19:12:11]多謝到訪!哩D係婆婆俾我,好似係藥房個啲買(我都唔肯定)~~我諗超市未必有,可能街市啲雜貨舖會有~

    回覆刪除

張貼留言