Always Chocolate!!! (朱古力蛋糕仔食譜)

上星期病了好幾天(大家也要小心身體呀~)
要戒食煎炸生冷的東西
康復了,心癢了
忍不住要焗點東西
做了最愛的朱古力蛋糕仔
第一次試用酸忌廉
成品鬆軟而有濃濃的朱古力香,大愛~

食譜

材料:
70%黑朱古力200g、牛油70g、酸忌廉70g、蛋2隻、低筋粉70g、蘇打粉0.5茶匙、糖50g、鹽少許、朱古力粒適量

做法:
1. 朱古力與牛油用微波爐以中火加熱1-2分鐘至半溶,然後用餘溫拌勻至全溶及混合(亦可隔熱水座溶),然後加入酸忌廉拌勻
2. 蛋與糖打起至杰身(約6-7成即可)
3. 粉類混合過篩,加鹽後與蛋糖混合,再加入朱古力漿及朱古力粒拌勻
4. 放入小杯,用180至190度焗20至25分鐘

喜愛再迷你一點也可以呀^^


上星期日病好後
還去了Day Day Cook 日日煮的團年飯,超開心的~~

 
 
 
 
很佩服網站創辦人Norma!
她有心有力,將興趣變成事業,還搞得有聲有色呢~~
新開張的DayDayCook Concept Studio十分漂亮
很舒服啊~

謝謝邀請,讓我認識不少同道中人,過了一個愉快中午!

留言

  1. Oh...Please keep good healthy my friend coz a lot of yummy food waiting for us le :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks pretty! Yes, I will take care and u too^^

      刪除
  2. 我整 muffin 都必定會落乳酪,酸性材料幫助麵糊膨脹,特別鬆軟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺加咗酸性材料嘅蛋糕鬆餅寧舍鬆軟呢~~

      刪除
  3. 哈~你都去咗dayday cook!~我都好想去架~不過大住個肚唔方便呢~所以冇得玩lu~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~唔緊要啦,等你生完BB再去玩:)

      刪除
  4. 艾華斯保重呢 , 我媽媽呢幾日又病咗 , 今日去咗睇醫生 , 身體健康真係好重要~!!
    朱古力蛋糕真係好美味 , 媽媽見到實忍唔到口呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有心啦~我好番lu,你地都要保重呀!
      yes,我都好難抵抗朱古力嘅誘惑呢~~~

      刪除
  5. 艾華斯 :
    ~哎吔病咗, 病當時一定好疲倦!! 好彩, 你好快恢復!! Yeah, 你可以再同焗玩!!
    ~我記得我以前整cheese cake 時, 都有加點sour cream. 成件餅真係滑好多及鬆軟啲
    ~我都有去day day cook 個website. 你都好活躍day day cook 個活動. 個度啲食物, 真係好吸引!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣時冷時熱,大家都要保重~~
      daydaycook有好多高手呢,要不時去學下嘢:)

      刪除
  6. 咁你係用邊隻乳酪架?, 我上次用左greek, 又好似唔係好鬆呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過GREEK,之前整muffin就用普通乳酪,今次我就用雀巢個隻酸忌廉(sour cream)~~

      刪除
  7. hihi 艾華斯,過來看看才知你就是我在ddy活動遇見的艾華斯!好高興認識你,日後請多多指教!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,就係我啦;) 我都好開心識到你,一齊繼續努力分享好煮意呀~~

      刪除

張貼留言