不能吃的甜點與包包

早前在DIY網站看到貓玩具的介紹
--> http://www.abeautifulmess.com/2015/01/junk-food-cat-toy-diy.html
好可愛啊~~
很想動手做!
想起要去探一個養了貓貓的朋友
於是買了貓草、立刻做了兩個冬甩
貓貓很喜歡呢~~

後來還有材料
於是又做了甜筒和漢堡包
送了給另外兩位朋友
他們後來也告訴我,貓貓玩得興高采烈呢^^
我常說,做手作,就是氹人、氹自己開心
想不到也能氹貓咪開心呢!

留言

  1. so cute~呢d 手作真係好得意~我有時得閒都會整黎玩下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶有對巧手,我見你D手作都好精緻呢~~

      刪除
  2. 以前我都玩過手作,不過冇咩耐性就放棄了,袁太好鬼喜愛個甜筒呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝袁太欣賞^^ 唔緊要,你專注研發好餸嘛:)

      刪除
  3. 好勁你呀你, 我連聯少少野都會變左一舊野!你d針子好好!
    我都想做你朋友.....hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁架,睇實物就會發現有D位其實整得唔靚~~
      我仲有少少材料,你唔介意等同俾個地址我,我送一個俾Dingding呀:D

      刪除
  4. 入咗貓草响個玩具入面 , 唔怪之得玩得咁 high 啦 , 我都想同佢玩埋一份呢 , 嘿嘿~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢地玩到儍咗呀!要主人收起佢~~

      刪除
  5. Kawaii Nei~ my home got this kind of Hamburger , but its big cushion in JUMBO size :)

    回覆刪除
    回覆
    1. OMG~~ur jumbo size burger must be a lovely one! Wanna hug it!!

      刪除
  6. 好勁呀!我好喜歡那兩個冬甩^^

    回覆刪除
  7. 很good呢 ~ 收到的朋友一定很喜歡的!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高~~~我很高興貓貓和朋友都喜歡呢:)

      刪除
  8. 勁可愛呀, 收到O既人實開心到飛起~~
    呢個不能吃的甜點都甜在心中呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你^^ 最初我都唔知朋友同貓貓啱唔啱用架,後來我見佢地中意,我都好開心呢~~

      刪除

張貼留言