小計劃

如果有一直追蹤艾華斯的朋友
應該會發現除了烹飪
艾華斯也愛讀書寫字(其實嗜好很多啦,但通通都不太擅長……哈哈~)
新一年我為自己下了一個決定
就是寫多一點東西
所以就在香港獨立媒體的網站開了帳戶
嘗試多分享一點文章
而這邊則繼續我的食譜分享
亦希望有一天能把散文結合食譜
讓內容更為豐富

藉著今天婦女節,我發表了第一篇文章
是我目前眾多篇章中最愛的一篇
所以縱使是舊文,還是選上了它^^

如果大家有興趣,也可以去那邊看看啊~~

寫字
http://www.inmediahk.net/node/1032151

留言

  1. 我就無妳咁有文學修養囉!! ^^"

    加油呀,艾華斯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 純粹興趣啫,我無你咁好音樂修為就真,我個D音樂細胞係去唱K架咋~~哈哈~
      多謝你鼓勵,希望我唔會三分鐘熱度啦^^

      刪除
    2. 唱 K 都係一種音樂修養哦,只不過係一種流行文化,但我就無咁高情操去學習喇!妳知嘛,喺內地音樂學院或大學音樂系,除咗中、西樂可以學習之外,仲可以選擇流行音樂,好多參加大型歌唱比賽嘅年青人正正就係音樂學院學生或畢業生,所以水平一般都比香港所謂嘅歌手高好多好多哦!

      妳點會三分鐘熱度呀,簡中都見妳 post 報章投稿啦!

      刪除
    3. 唔怪得止內地而家咁多勁人啦~都啱,古典音樂有得讀,流行音樂都唔應該被忽視呢~~
      嘻嘻,我會努力的!

      刪除
  2. 我支持你~~女仔有D墨水我覺得好吸引呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~哈哈,等我睇下會變得幾吸引先XD

      刪除
  3. Can guess that 除了烹飪, 艾華斯也愛讀書寫字...加油呀!

    回覆刪除
  4. 支持支持 , 艾華斯文章咁好 , 開多個平台, 又吸引多啲讀者呢~!!

    回覆刪除
  5. cici就冇你咁好文法啦,哈哈!加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~~我都唔係好好,不過中意,所以想寫多D,希望進步多D^^

      刪除

張貼留言