No. 250

由2011年和妹妹一同在yahoo寫網誌
到2013年yahoo網誌結束搬來blogspot獨自經營
原來不經不覺竟有四年多光境!
在這裏認識了五湖四海的朋友
紀錄和分享了很多,也學習和體驗了很多
那天突然發現
我慢吞吞的竟然也發了二百多篇網誌
還有超過四萬人次到訪
比起真正的部落客,我的數字根本不算甚麼啦~~
只不過在沒期望下,我已很滿足^^

朋友知道我愛烹飪,有時也會問問做法或食譜
所以為了方便朋友
最後決定在facebook開個專頁
發文後順道放連結讓朋友看看吧~~
那麼沒有看網誌習慣的朋友就較容易找尋和儲存食譜了
一個新平台,又一個小小里程碑

這邊照常營業,亦歡迎各位在專頁追蹤艾華斯啊:)
www.facebook.com/chengsfactory



留言

  1. Like 咗妳個 fan page 喇!!

    我早幾年已經開始將 Yahoo Blog 同步 post 於 Facebook fan page,當係 backup,但嗰邊因為無得分類,要搵起舊 post 時只可以慢慢喺個 timeline 度摷,都幾麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你啊~~都係架,多個地方backup;為咗方便第時搵翻,所以我用upload相再加link,咁就可以用相簿分類~

      刪除
  2. 等我都去like 你先 , 艾華斯其實我响 fb 都有fan page 架? 你打圓咕碌就揾到我呢 , 哈哈~!!

    回覆刪除
  3. 等我參觀吓你個 page 先!
    努力繼續寫多啲!

    回覆刪除

張貼留言