生煎素菜包

猴年第一篇~~
先祝大家猴年行大運,事事如意,身體健康!
過年前再試做中式包
決定不蒸,用煎~因為我估計煎後的樣子會比蒸的好吧XD
今次與大家分享生煎素菜包的做法

食譜

材料:
(A)麵糰 - 高筋粉100G、低筋粉100G、全麥粉100G、酵母3G、發粉3G、糖15G、水165G、鹽2G、油6G
(B)內餡 - 雲耳、青豆、冬菇(這次我用了炆冬菇餘下的冬菇椗)適量、甘荀半條,胡椒粉、生抽、糖適量,少許生粉水

做法:
1. 將麵糰材料全部拌勻搓成麵糰,蓋上保鮮紙置雪櫃發酵一晚或置室溫發酵至兩倍大。
2. 內餡切粒,拌勻醃料後,放入平底鑊炒熟,關火前加入生粉水,盛起放涼備用。
3. 取出麵糰排氣,分成12份後滾圓,用麵桿擀平麵糰並包入內餡;蓋上保鮮紙置室溫發酵30至45分鐘。
4. 平底鑊加適量油,轉中細火放入包子,收口向底略煎至金黃,翻面後略煎一下,加剛鋪滿平底鑊的水份,蓋上鑊蓋焗約10分鐘,可灑上適量芝麻,盛起即可享用。

留言

  1. 素菜包看來唔錯呢,祝艾華斯猴年行大運,身體健康,工作順利,萬事如意

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝袁太!我也祝你心想事成,生活愉快:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為我覺得煎唔會皺皮囉XD 同埋有金黃色應該靚d~

      刪除
  3. 謝謝分享! 祝你...猴年大旺, 笑口常開, 事事大順, 家庭和樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~~大家咁話,最重要身體健康!

      刪除
  4. 新春大吉!身體健康!
    天氣凍!食個剛整好嘅包包好爽呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話^^ 係呀,天氣凍最想食熱嘢~

      刪除
  5. 艾華斯,新年快樂呀!
    芙芙祝你身體健康,天天都開開心心!
    個素包幾正喎,煎得都好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芙芙^^
      祝你新年有更多好煮意,事事順利,做個漂亮的新娘子~~

      刪除
  6. 生煎包我都好鐘意食架 , 去親食上海菜 , 一定會食生煎包呢~!!

    回覆刪除

張貼留言