香草烤羊架

看到周杰倫和昆凌結婚的新聞
很替他們高興
也有點感動
或許有人覺得這只是周董用金錢換來的豪華婚禮
但我覺得他願意這麼投入(連婚禮進行曲也自己創作)為太太預備這場婚禮
實在十分難得呢~~因為很多男士都怕麻煩呀~~
要為這個好消息送上祝福!

沒有另一半的我,繼續為家人煮煮飯:)
早前一田特價時買了急涷羊架
星期日一家四口都在家吃晚飯
終於有時間做烤羊架了

食譜

材料:
急凍羊架(可切成8件)一份、蒜頭1粒、月桂葉2片、孜然粉、胡椒粉、鹽、黑椒、雜香草、橄欖油適量

做法:
1. 羊架早一晚放在雪櫃4度層格解凍,第二天早上取出洗淨瀝乾。
2. 羊架略劃幾刀(我想易入味及容易熟,此部驟亦可略去),蒜頭加一片月桂葉切碎,加入其他醃料抹上羊架,醃最少5小時。
3. 放上烤盤,用入已預熱焗爐用200度焗40分鐘,取出後置10分鐘才切開多件享用。

備註:
~ 我和家人都覺得味道可以再濃一點,建議大家可以早一晚醃好羊架,第二天才焗
~ 焗40分鐘是9成熟的,如喜歡吃生一點可縮短烤焗時間

留言

  1. 我都好like 食羊~我老公都鍾意~
    不過今年要食清d就冇食過lu~過多幾個月就食得~呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係好耐先食一次羊,換下唔同肉類同煮法無咁悶嘛;)

      刪除
  2. 嘩............件羊架好大塊呢 , 睇到我流哂口水呢~!!

    回覆刪除
  3. Oh Jay Chou is my idol too...but his wedding soooooo elegant, Perfect & Pretty, I need to digest this is not MV XD
    Because of my hubby , I find lamb chop sometime soft than steak...and more easy to control (cook)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, it's even like a movie! I found lamb chop to be easier to handle as well:)

      刪除
  4. 艾華斯:
    ~我都估唔到周杰倫會整出這一個婚禮!! 我facebook 都比這消息洗版!! 哈哈~~
    ~羊架, 好大件呀!! 我試過簡簡單單用少許鹽烤焗, 件羊架, 已經好好味!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky,佢個婚禮好有電影感呢~~
      係呀,切開一件件羊架煎都好方便呢^^

      刪除
  5. 呢個堅正~~o岩晒我呢d鐘意食羊肉的人! (我屋企得我like ga 咋)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一於買羊扒自己食!用同一方法醃,煎兩煎就食得,都方便呢~我之前都係整羊扒,因為唔夠人食唔晒羊架呀~~

      刪除

張貼留言