蜂味薄餅

這是一個關於黑蜂與薄餅的故事
這個薄餅是否人見人愛我不確定
但它應該深得黑蜂的歡心
前一天晚上,先揉搓好麵糰放在雪櫃
第二天一早起來,從雪櫃取出麵糰回溫
分好4份再滾圓及讓麵糰鬆弛10分鐘
擀平並鋪上材料就可以焗了
入了焗爐,發現一隻黑蜂進來並圍著焗爐
爸爸不以為意作出驅趕,驅趕失敗後殺死了牠(是的,我爸對牠們是不會手下留情)
而我亦繼續預備另外2塊薄餅
豈料,再有2隻黑蜂進來
爸爸再驅趕,又關窗,牠們就撞玻璃窗!
然後……牠們從廚房窗進來,圍著我的薄餅團團轉……
忍不住高呼「佢地入咗嚟呀!」
爸爸又驅趕,最後要關上廚房窗才平息事件
真的,從沒有想過薄餅也能引起黑蜂的興趣
為了紀念是次事件,我決定將我一個焗的薄餅命名為「蜂味薄餅」~~
歡迎大家看看你的口味與黑蜂是否相近吧!


迷你素薄餅(4個)
高筋粉250G
鹽1.5克
酵母3.5G
糖3克
水160ML
蕃茄意粉醬4Tbs
蘑菇8粒
車打芝士片2塊

做法:
1. 混合所有麵糰材料成麵糰,揉搓麵糰至柔軟,蓋上保鮮紙置室溫發酵至2倍大(約1小時)或置雪櫃發酵一晚。
2. 蘑菇切片,芝士切成幼條,備用。
3. 取出麵糰排氣,平均分成4份滾圓,蓋上保鮮紙靜置15分鐘。然後逐一擀平麵糰,抹上1湯匙蕃茄意粉醬,鋪上蘑菇及芝士,亦可灑上適量黑椒及香草。
4. 放入已預熱的焗爐用220度焗7-10分鐘即成。

留言

  1. 下唔係呀, 黑蜂唔係蜜蜂WOR!!!!好危險!!黑蜂針到好大件事!!
    你留意下除左呢次仲有無見到佢地, 驚附近有巢!
    你個咩麵團, 方圓十里嘅黑蜂都會嚟圍?!?!?!HAHAHHA
    比你笑死因為咁而改包名!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我阿爸仲大膽到殺佢地~~我地後來都報咗管理處,但跟住又唔再見到有,同埋跟住過2日就山竹吹到嚟,唔知會唔會吹走埋佢地XDD

      刪除

張貼留言