的的嗒嗒的愛情故事:《打字夢女神》

重陽節下午沒任何節目
妹妹邀約了朋友在家中做手工和製作朱古力
而賦閒在家的我決定看電影!

我選看了法國愛情小品《打字夢女神》
一來輕輕鬆鬆不必太用腦
二來亦可重溫一下久違了的法文
故事講述露絲(Deborah Francois飾演)為了成為秘書
離開居住的小鎮去應徵保險公司的工作
憑著其獨特的打字方法和驚人的打字速度
最終獲路易(Berenice Bejo飾演)聘用
而路易一心訓練她成為打字比賽冠軍的同時
兩人不知不覺間亦墮入愛河……

片長接近兩小時
並花了很多篇幅在打字的情景下
然而,我卻找不到悶場
當主角身處比賽當中時
我也好像親歷奇景
很想為女主角打氣~~
的的嗒嗒的打字聲是本片的最佳配樂
不同的節奏為觀眾呈現了或緊張或輕鬆的氣氛
女主角活潑佻皮而不失堅持十分討好
男主角雖不英偉,但能帶出角色好勝、外剛內柔的氣質
男主角的好友夫婦是非常好的綠葉角色
他們不少對白叫人忍俊不禁
輕輕道出電影想說的東西

故事最後是大團圓結局
亦為我這個長週末劃上美麗的句號~~

留言

  1. 鄭小姐:
    ~我totally 忘記了法文啦!!你對法文好有熱誠, 放假都會看法語有關的電影. 不過, 依個故事大剛又幾特別!! 輕鬆又吸引!!
    ~咁你朱古力製成品係點架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~反正套戲我都想睇,咪順便溫下書囉,其實無英文字幕啲話,可能明得兩成咋:P
      我無整朱古力呀,係妹妹同佢朋友一齊整^^

      刪除
  2. 你識法文架,好叻呀!如果睇西片, 好少睇唔係講英文既片, 硬係感覺好唔熟識好難投入咁, 不過科幻/魔幻片除外...haahahahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我D法文還咗好多好多俾老師啦:)) 不過如果你知個SETTING係法國,聽番法文會開心D架~~

      刪除
  3. 芬妮都很喜歡看法國電影, 可惜南非沒有。:(
    這一套感覺也很有趣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我現在經常都在網上看電影:P 這一齣值得一看呢~~

      刪除
    2. 你去風行睇呀,好多片同劇集架~
      http://www.funshion.com/

      刪除
  4. 看完你的分享,都想看下這些愛情小品。

    回覆刪除
  5. 呢套上o既時候我都睇左, 真係好睇~

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH! 我諗你係戲院睇,比賽個啲畫面仲正:-bd

      刪除

張貼留言