去農場和陽光玩遊戲

星期日做義工
幫忙帶一班小朋友和家長到農場一日遊
 
天氣非常好
但明顯有點秋意
有風而帶點乾燥
實在適合郊遊!
當日有關團體安排了麵包和意大利蛋麵製作
又可以參加迷你稻草人工作坊
不過最受小朋友歡迎的
還是滑梯、鞦韆、搖搖板等傳統玩意
人人都玩得樂此不疲呢~~
農場內可體驗簡單耕作
也可以看看農作物和多種動物
行程雖然簡單,但一天遊來說著實十分豐富
讓小朋友親親大自然
是很好的假日活動呀~~
 
後記:對於家長來說,這絕對是放電之旅!小朋友跑跑跳跳時都像有無窮精力,但大部分一上車,即時要來個小睡、充充電~~其實我自己坐上車後也想睡啦~~ 

留言

  1. 做義工實太有意思,我未受傷前也是多間不同機構的義工,待我痊癒後一定要重返工作.你太有愛心了,讚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要好好休息,快啲好番呀~~我都係貪玩同多心,我爸爸成日話我大唔透:P

      刪除
  2. 又可以參觀農場 , 又可以做義工幫人 , 真係好有意義呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾開心架~幫到手,自己又有得玩:D

      刪除
  3. 可以做義工已好有意義, 而且仲可以參考下農場~~幫到人自己又開心, 真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~個日天氣仲唔錯,真係錦上添花~

      刪除
  4. 其實我都好想做唔同嘅義工,但係因為我份工係無底薪,多勞多得,所以又無理由用正常時間去做義工㗎,所以依家卒之都明白,點解好多人都係退休後先做義工,可能係同我一樣,唔係無嗰心,而係無適合時間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦~即使做義工都要安排好自己嘅事先,第時有時間先做囉~~

      刪除
    2. 係呀,我估都係要到退休時先有空閒時間哦!

      刪除
  5. 你好有愛心呀~做義工須係唔易架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人比我有愛心啦~~我份工比較穩定,無拖拍又中意同小朋友玩,做義工可以消磨時間同滿足我嘅願望呢:P

      刪除

張貼留言