彩瓷繪初班(一)

早前報了工聯會的彩瓷繪初班
在尖沙咀的ART SQUARE上課
學習用專用的油彩畫在瓷器上
再放入焗爐以低溫焗乾便可
上完兩堂,終於完成第一件作品啦~~
 
這是一隻小小的點心碟
在老師的指導下
學會了幾個基本技巧
畫了簡單的小花小草和印了底色
沒有繪畫天份的我也畫得不錯呢^^
呵呵~~好滿意啊:)

留言

  1. 鄭小姐:
    -工餘可以學下嘢!!真是非常好!!
    -而且, 製成品又可以係屋企用返!! 好實用呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔可以淨係返工,搵啲嘢學下無咁悶~

      刪除
  2. 畫得咁靚仲話無天份............ 真係好好靚呀!

    鄭大小姐你得閒加返個最新回應呀 , 好好用呀 ,
    你可以到下面網址參考做法
    http://wayne-fu.blogspot.hk/2012/11/recent-comment-avatar-title.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝謙盈媽咪~~我以前美術堂畫畫真係好唔得,咁多年淨係得兩幅素描俾老師讚過咋~~

      最新回應真係好用?等我有時間SET返先,唔該你^^

      刪除
  3. 畫得好靚呀,咁都話無天份?唔信呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝圓咕碌~~我以前美術堂畫畫真係好唔得,咁多年淨係得兩幅素描俾老師讚過咋~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝little sweet pie~~真架!我以前美術堂畫畫真係好唔得,咁多年淨係得兩幅素描俾老師讚過咋~~

      刪除
  5. 好靚呀!好中意d橙色花仔!

    回覆刪除

張貼留言