2013秋遊日本

我們一家有個習慣
每一至兩年都盡可能一起抽空去旅行
短線一兩天也好,長線出國也好
畢竟這樣的機會越來越少吧~~
自2011年農曆年出遊土耳其和去年10月到澳門後
我們決定今年11月初一家四口同遊日本賞紅葉^^

我們不愛機動遊戲
但甚愛攝影
而且甚少秋天旅遊
所以選了隨東瀛遊到大阪、京都、奈良、神戶五天遊
早機去、晚機返
希望欣賞一下古都和有機會拍攝紅葉
我和妹妹未曾踏足這幾個地方
而爸媽到訪都已經是三十多年前Honeymoon的事呢
因此我也很期待呀~~

跟大家分享旅程點滴吧^^

不少得清水寺和地主神社





 
 
送你們一張一家四口的合照:媽媽和妹妹的背影加我和爸爸的影子XD
西陣織和服CATWALK SHOW
 
其中一晚的酒店在琵琶湖邊
所以特別選擇了早餐前去湖邊散步



 
 
京都塔
 郵箱也很可愛~
渡月橋和鐘樓


 
 
 天橋立
 

籠神社和鳥居



適逢神社有祭典


另一晚的酒店有遊戲機中心
於是和妹妹穿著浴衣打太鼓達人
神戶麵包超人館~很多小朋友呢^^





移情閣 - 孫中山住過的
旁邊就是明石大橋

東大寺和神鹿公園
鹿仔非常貪吃,有些還很猖狂......

 穿過了就有好運





大阪城,碰巧又有祭典呢~~






我們還去了壽司學校上課^^

道頓堀及心齋橋



神戶RINKU OUTLET
又見摩天輪~不買東西,在附近逛逛也很舒服





這幾天吃得很豐富啊:) (回來重了一公斤呀~~嗚嗚......)





 

也買了一點東西(最後一天的部分沒有拍照啦,不過不算多)
 京都郵政局限定明信片~
 我在夾公仔機夾的!

我們團費、雜費、自費連購物
每人平均消費不足$10000
算是合理的價錢吧~~
不過最重要還是玩得開心吧:)

留言

  1. 去咁多地方都係五日咋?

    景點都好似熟口熟面,可能同我以前去條線一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多一日一城市XD
      不過因為所有點都唔遠,又有旅遊車坐,大約都係個幾兩個鐘就到~~OK架,有機會再去我想係京都STAY耐啲~~

      刪除
  2. 鄭小姐:
    ~你一家都好團結呀!! 會齊齊旅行!!你哋係咪跟團去??
    ~可以自己整壽司,好特別!! 同埋日本啲食物, 真係見到都想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得媽媽以前嘅堅持,而家我同阿妹都會有咁嘅諗法:)
      我地跟團去,整壽司係行程無寫明,因為佢地話唔係次次安排到,所以佢同我地介紹哩個節目時,大家都好興奮,整完仲有證書添~~

      刪除
  3. 一家人去旅行係好開心呢! 水太太都要計劃下同屋企人去旅行先!

    回覆刪除
  4. 秋遊日本~ 天氣一定很好是吧:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 只有一天下雨,而且不太冷又不太熱,很舒服啊~~

      刪除
  5. 秋遊大阪, 真係一個好舒服o既地方, 可惜我去時撞唔o岩睇紅葉呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去個時都唔係全部地方有紅葉呢,不過總算睇到啦^^

      刪除
  6. 一家四口去旅行,好溫馨,大家留個美好回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,去邊度雖然重要,但同咩人去更加重要呢~~~

      刪除
  7. 真係好難得一家人去旅行 , 全家福張相好sweet 呢~!!
    好喜歡紅葉落住雨張相 , 好正~!!!!!!!

    回覆刪除

張貼留言