羊毛氈回歸


天氣轉涼
又可以舒舒服服地拮羊毛氈^^
於是分幾個晚上完成了以下的作品

早前舊同事送了好幾套羊毛氈用品給我
是時候投桃報李送她一個羊毛氈作品
所以用她送的其中一個材料包做了史迪仔的小金
可惜小金瘦了一點,而且有點長短手呢~~XD
 


另外看見雜誌有人介紹做貓腳板
自己又做了幾隻
小腳板漲卜卜的樣子最吸引人
真的很可愛呢!
借來妹妹拍的小貓照片做背景
效果不錯呢~


留言

  1. 羊毛顫真係幾花時間去整架,媽媽之前去學過,整我唔似,反而送比朋友隻哥基做得好似呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊毛氈易學難精呢,但作為消閒興趣不錯呀~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝^^ 羊毛氈本身質感就很可愛呢~

      刪除
  3. 好得意呀~~~
    整得好靚,D色好襯^^

    回覆刪除
  4. 貓腳板好得意呀!好想要呀!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝:) 嗱~你俾DINGDING啲毛我,我送隻腳板俾你XD

      刪除
  5. 小貓同貓腳板都好得意呀~

    回覆刪除
  6. 艾華斯,猫腳板做得好可愛.

    回覆刪除
  7. 貓貓的腳仔, so cute!!! 你真係好有耐性, 好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你~我自己都好中意,因為覺得效果好,特別有心機整:))

      刪除

張貼留言