失敗的叮噹豆沙包(銅鑼燒)

家中還有紅豆蓉
於是打算一試一直希望試做的豆沙包
但粉漿開得稀了點
餅的部分不夠厚
又煎得不夠金黃
結果完全不像心目中的豆沙包(銅鑼燒)
完‧全‧失‧敗!
唯一可取的就是當成普通豆沙餅吃的話
味道還可以吧~

留言

  1. 唔緊要,好味道就得喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~對我嚟講,我整咗就點都會放落肚:))
      味道還好,但應該可以好味啲呢~~

      刪除
  2. 艾華斯
    ~都係少少失‧敗, 下次唔好再係咁!!咪得囉!!況且, 今次個啲叮噹豆沙餅都食得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,要從失敗中學習,下次整好啲;)

      刪除
  3. 以為好似煎 pancake 咁快手,點知耐到阿媽都唔認得,整過一次都驚咗,以後都唔再整!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都睇少咗佢~~我諗要煎得靚真係要慢慢煎呢:P

      刪除
    2. 每塊都起碼 10 分 8 分鐘啦!

      刪除
    3. 咁耐?人會癲架喎……

      刪除
    4. 係呀,開大少少火就即刻燶喇,咁咪唯有用最細火嚟煎囉,咁妳話係咪要煎好耐先熟喇!所以試過一次都唔會再有下次喇!

      刪除
  4. 再接再厲,下次再整過^^

    回覆刪除
  5. 今次唔得 , 唔緊要 , 下次再努力 ! 加油~

    回覆刪除
  6. 屢敗屢戰!用栗子蓉似乎也不錯?哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. GOOD IDEA!不過啱啱有BLOG友話我知每塊至少要煎10分8分鐘,而家諗緊仲唔會再整……

      刪除
  7. 即係有咩唔同呀豆沙包同銅鑼燒????深色D?好食就得啦^^下次一定惦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一樣啦,不過唔同人有唔同叫法~~多謝你嘅鼓勵^^

      刪除
  8. 好耐冇唻你度流連喇~ 噢... I LIKE 銅鑼燒!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有成頭家照顧咁忙,有時間隨時上嚟坐啦~

      刪除
  9. 從失敗中吸取教訓,下次一定成功呢。

    回覆刪除

張貼留言