小麥貝果配牛油果芝味醬

上次參加Président的活動收到新推出的Rondelé Cheese
於是決定來個小麥原味bagel 配上牛油果
挺合適吧~~

食譜 (參考Allie食譜)

材料:
高筋粉 250G、全麥粉 50G、新鮮酵母 12G、鹽 2G、糖 10G、水 210G、牛油 10G、罌粟籽 適量
(另備煮麵糰糖水,我用小煲盛載約一湯碗水加入約一湯匙糖)

做法:
1. 除牛油外,所有材料混合搓成麵糰,再加入牛油搓至有薄膜,蓋上保鮮紙置室溫發酵至2倍大(約1小時)或置雪櫃作低溫發酵一晚。
2. 為麵糰翻麵排氣,靜置10分鐘,再分成6份,各自搓成條狀,一端壓扁,包起另一端,放在烘焙紙上靜置15分鐘。
3. 煮沸煮麵糰糖水,放入麵糰兩面各煮10秒,盛起麵糰放回烘焙紙上,灑上罌粟籽,放入已預熱焗爐用210度焗20分鐘。

*內裏可搭配各式配料或醬料,這次我抹上Président 新推出的Rondelé Cheese(蔬菜芝味醬),再放上拌了黑椒和檸檬汁的切粒牛油果~~很不錯呀!

小提示:如無新鮮酵母,可改用即用酵母4G

留言

  1. 艾華斯
    -你做麵包,好像去了另一個境界,步驟都不同了
    -很喜歡牛油果,我可以日曰食

    回覆刪除
    回覆
    1. 好久不見呀Vicky~~
      不停練習,會有新想法和新發現,所以會有變呢~~你中意牛油果就啱你啦,我仲有一個牛油果食譜未分享呢,你應該會喜歡:)

      刪除
  2. 我都剛整過 bagel,不過未有時間出 blog!

    好鍾意 bagel 煙煙韌韌口感。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 就係因為個芝味醬整bagel呢,哈哈~

      刪除
  4. 呢張相影得好靚!好中意呢個醬+牛油果!我係牛油果fans!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你^^我仲會出另一個牛油果食譜,我諗你都會中意~

      刪除
  5. 次次見妳整的包包都好靚,好鬼想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝袁太!其實我見到你d餸都想叫你加雙筷架XD

      刪除

張貼留言