焗兩次呀唔該~~

首先要感謝大家的忍耐
鄭大小姐工房的影片總是以蝸牛速度推出
曾經有朋友問我是否轉型為YouTuber
我實在愧不敢當……哪有YouTuber的影片上傳頻率如此低呢?
2019,希望至少可以維持上年的拍片剪片進度,和大家分享更多^^
拍攝烹飪影片已接近一年時間了
這次也作出一點新嘗試
希望大家喜歡:)
今次介紹意大利杏仁脆餅 Biscotti的做法
Biscotti的名字有烤焗2次的意思
所以請大家記得焗兩次啦~~
意大利杏仁脆餅 Biscotti (約28塊)

材料:
低筋粉 140G、黃糖60G、蛋2隻、杏仁粉80G、泡打粉2茶匙、合桃30G、檸檬皮20G、紅莓乾20G、抹茶粉8G、朱古力粒20G

做法:
1. 將蛋及糖撈勻,拌入所有粉類。
2. 麵糰分成2份,一份加入一半合桃、檸檬皮及紅莓乾,另一份加入合桃、抹茶粉及朱古力粒混合。
3. 手沾少許麵粉,將粉糰做成長條狀,用190℃焗20分鐘。
4. 取出稍為放涼,切成細條,再用160℃焗20分鐘。

********************************************************

月尾大贈送!食譜打孖送上!因為上述餅乾的其中一項材料就是來自以下食譜的廚餘呀;)

今次的杏仁粉其實是用煮杏仁茶隔出來的細粉製作的
隔渣後,我將杏仁粉鋪平放入焗爐用130℃焗12分鐘再放涼
然後放入雪櫃儲存備用啦~~

蛋白杏仁茶(參考MoonmoonKitchen食譜) (5-6碗)

材料:
大南杏230G(約6両)、水1000ML、冰糖110G、蛋白2隻

做法:
1.  將杏仁浸3小時(用材料以外的水,剛浸過面即可)。
2.  杏仁連水放入攪拌機打成杏仁漿(可分2次進行),然後用棉袋隔渣2次。
3.  將杏仁漿加入冰糖及水,以小火慢慢煮滾。
4.  關火後加入蛋白拌勻即成。

留言

  1. d 片拍得好好!好清楚易明!係你一手一腳做晒㗎?好叻女!我成日唔明點解人地煮嘢咁整潔,但我煮少少都變咗亂葬崗咁...hahaha..btw,好中意你片尾最後嗰個好似匙羹嗰個碟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩條片係呀,如果去studio就有好朋友幫手拍片影相^^聽到你咁講好開心,多謝你!
      片尾個碟好抵,港幣$5咋,係慈善義賣時買~~

      刪除

張貼留言