Mission Completed!

【Daydaycook日日煮 X 鄭大小姐工房】鬆軟厚Pancake班總算大功告成啦!

首先要感謝日日煮讓跟我有機會與大家一起製作厚鬆餅及牛角酥
一同體驗烹飪的樂趣
同時,我要衷心感謝各位學員在課堂中主動參與、積極嘗試
她們不僅用心在食譜記下烹飪重點
而且大部分時間拿出手機都是為了拍攝製作技巧的示範
自問絕非一個稱職的老師
但您們都是認真投入的好學生
在我心目中,每一位都青出於藍,值一百分!

我會繼續努力,希望有機會再一起上課💪🏻

鳴謝:一人分飾小助手與攝影師的妹妹




 





留言

  1. 咁你而家係全職做導師了?真係好呀搵到興趣於工作!仲可以同妹妹拍住上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,part-time咋~~我無資歷唔太多公司肯合作:P 而家試下先,啱再算~~

      刪除
  2. 有機會都上參加艾華斯的堂學下野呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地可以互相交流呢,我都想跟袁太學下中菜:D

      刪除

張貼留言