轉自YAHOO BLOG: 我的法文 vs 《香傭是這樣在法國和蕃的》

說來慚愧,小妹讀大學時副修法文
但成日唔用又唔溫書
而家已經將法文還番俾miss同阿sir七七八八
好彩仲記得啲基本問候語、數字、基本飲食同買嘢
嘅tense就記得常用個啲嘅present同past
irregular轉法有啲已經唔係好sure啦......

我有take過一兩個短期嘅refresher couse溫書
不過都係個句 - 唔用又唔記得~~
好彩而家有internet同手機app
我咪閒又上網溫下書囉

之前我成日睇yahoo香傭個blog架
因為佢除咗教法文
仲有講當地文化
又有佢老公同仔仔真人發聲示範添~
之前佢出咗本書,不過我就好衰咁無去書局睇過
但個日我係公共圖書館見到佢呀!
 除咗個blog嘅內容,仲有一d佢之前無公開嘅相同法文內容呢
學唔學法文都值得一睇
不過如果有隻dvd或vcd可以聽埋聲就仲好啦^^
大家有興趣不妨買本或去圖書館借嚟睇(書號:742.8 4400)

是日主理人:鄭大小姐

留言