羊毛氈骰仔匙扣

讀書時,有位同班同學每年都會在我生日時送上禮物和小賀咭
即使後來中五畢業後在不同中學讀書
她也會托人為我送上禮物
真的很窩心~~
反而當時善忘的我並非每年都準時為她送上禮物
這樣的習慣一直維持至大學畢業
出來工作,忙了,見面機會更少了
所以通常都是以電話或短訊送上祝福而已

今年她生日前夕正是我另一位同學結婚的大日子
有機會跟她見面
於是決定做一個羊毛氈小禮物送給她
附上一張心意咭
衷心祝她每天都快快樂樂!

留言

  1. 咁有心思嘅禮物,收到一定好開心。

    回覆刪除
  2. 羊毛氈我成日都想去學, 但始終提唔起勁, 你整得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,係哩D簡單款見得下人咋,複雜D個D我就整得麻麻啦!其實唔太難,我都係跟個做手工嘅朋友學過一次就OK,有時間試下~~

      刪除

張貼留言