天兔下的FOCACCIA

天兔昨晚就在汕尾登陸
所以也預料到今天要上班去

原本昨天要當義工帶小朋友到農莊
但如此的天氣狀況
活動取消了
於是和媽媽外出吃過午飯
買點東西便回家焗麵包
選擇焗了FOCACCIA
這次沒有用新鮮車厘茄
改為用油浸蕃茄乾
味道一樣好,還有更香濃的蕃茄味

今次用在二德惠買的意大利高筋粉
已減水,但仍然很濕
上次也出現這個情況,是否麵粉不受水呢?
 發酵中......
 轉眼就焗好啦^^
 
我依照大少奶的食譜做,絕對快靚正!

24/9/2013更新

大少奶FOCACCIA食譜

高筋麵粉 250g
鹽 5g
糖 7g
水 150ml
橄欖油 30g
乾酵母 3g
香草 隨意
岩鹽少許
橄欖油少許(額外份量搽上麵包面)

做法:
1.將糖、鹽、水攪勻,將鹽同糖溶化後加入橄欖油攪勻
2.加入高筋粉入(1)中,再加酵母
3.搓大約5分鐘,再撻大約250次或有薄膜,然後第一次發酵,發酵成2倍大,大約1個鐘
4.發酵後排氣將佢摺成長方型,再蓋上擰乾濕布中間發酵 15分鐘
5.再將麵糰做成18 x15cm長方型,然後進行第三次發酵至兩倍大,大約45~60分鐘
6.手指沾上粉,篤洞,再搽上一層橄欖油,灑上新鮮香草,我配上車厘茄片,最後灑上岩鹽,放入預熱200度焗爐焗20分鐘
註:
~ 我沒有加岩鹽,只落乾香草、少許黑椒和油浸蕃茄也可以,上次則依原食譜用車厘茄片和乾香草
~ 步驟1及2我沒特別分開,總之就將所有材料攪勻;另外,我也加了乾香草和油浸蕃茄在麵糰中,好像香一點呢^^
~ 我這個懶人用機協助打麵糰,後來再用手略搓,也沒算是否撻了250次,不過效果不錯啦XD
~ 這次做了食譜的雙倍份量,模具大小約為24CM X 24CM

留言

  1. 超靚 focaccia!

    我覺得「二記」隻日本粉最好用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~我都想D包包次次好似你個啲咁靚!
      係?我之前都係用屋企附近烘焙店嘅日本粉(價錢同二記差不多),不過見哩隻做特價又想試下~~

      刪除
    2. 查實我唔係次次整包都咁成功、咁靚哦!失敗嗰啲收收埋埋唔曝光啫! Wakakakakakaka!!

      「二記」賣嗰隻係「昭和」呀!

      刪除
    3. 其實整包整蛋糕都間唔時失手啦,一齊繼續努力去玩去研究啦:)
      有機會又買你講哩隻試下先~~

      刪除
    4. 「二記」得一隻日本粉賣,佢個透明包裝袋上無寫明係「昭和」,只係我見到佢哋將一包包 "紅毛泥" 放喺樓梯口,咁先見到個紙袋上面寫住「昭和」咋!仙姐都話過呢隻粉好用。

      刪除
  2. FOCACCIA我第一次食係我老闆介紹的,感覺可以但我一定唔會似外國人咁鐘意,他們可以天天吃,但你整得咁靚,請問可分享食譜嗎?謝謝你呀,你呢個盤幾大尺寸呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我無去大少奶的blog唔好意思

      刪除
    2. 無問題,COPY & PASTE好簡單啫^^ 我加咗啦~~
      我個盤好似係24CM X 24CM,而今次我整咗食譜嘅雙倍份量,麵包厚咗DD呢:P

      刪除
    3. 多謝你,稍後我一定要試下先,唔該晒你,我睇過24x24的盤要七十多元一個,所以無買到好貴呀

      刪除
    4. 唔好客氣~~我啱啱認真度過,SIZE係23X23CM,早兩年係上海街賣廚具嘅舖頭買,個時好似係$50左右咋~~

      刪除
  3. Yan and Ning:
    ~打風, 出街都好危險. 最好留係屋企整下嘢食, 而且你整到個包好鬆軟呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky,好耐無見啦^^
      多謝你讚賞!打風我都費事四圍去,屋企有嘢食就得XD

      刪除
  4. 睇見都想食,流口水中。。。

    回覆刪除
  5. 焗得好靚丫,我都鐘意食focaccia

    回覆刪除
  6. 鄭小姐, 你買邊隻牌子既油浸蕃茄乾架?我買唔到一隻好食><

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,成日唔記得睇~~牌子係Polli,每樽285g

      刪除
  7. 我係大埔新街市一間叫梁九記嘅舖頭買,覺得都OK(不過我無試過其他牌子:P)~~返去睇完個牌子再話你聽^^

    回覆刪除

張貼留言