任務完成!

呼~~總算完成我的搬家行動啦^^
除了個別太類似或沒甚特別的文章沒有搬過來
其餘的也略作整理
連字帶相的過到這邊了~~

我的文章及觀眾不算多
但還是希望在網絡上留下一些紀錄
讓自己也讓別人一同分享生活,特別是烘焙方面的點滴
現在真正可以鬆一口氣了~~

這段日子真的多得各位BLOG友提供各項資訊
搬遷才可如此順利
雖然……有些動作要手動逐篇完成
雖然……搬家中出現了新的渠道令我有點迷惘(最近又多了weshare,但不去想啦~)
雖然……一切一切要重新適應
雖然……忘記了在YAHOO那邊留個「遺言」才走
不過,現在總算在這邊定了下來
找回很多BLOG友
又因為手動做一些手腳的關係
令我對這邊的東西也熟悉多了一點點

其實最初開始寫BLOG
是因為和妹妹有一些手工和烘焙的東西想分享
加上自己亦從別人的BLOG學了不少東西
希望作少許回饋吧!
慢慢地自己變成鄭家工房的主力分子
和部分BLOG友又建立起關係
寫BLOG的動力更大了
直至YAHOO宣佈要結束BLOG的時候
雖未至於很生氣或很傷心
但內心的確一沉
當時想,我還要寫下去嗎?
很快我便知道自己不捨得這習慣,停不下來了
因此,縱使我的烘焙並不特別吸引
文筆並非特別綺麗或富個人風格
又或許一切只是平凡生活的小分享
有賴曾經到訪這裏的朋友支持
我仍會繼續努力在這邊寫下去
希望我能遵守諾言
讓大家從我的分享中找到自己的Dolce Vita^^

留言

  1. 你好努力呀.....讚下你先.......嘻嘻
    我搬佐2篇就無心機搬, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^而家份工比較輕鬆啲先搬得快咋~~

      刪除
  2. 加油呀,個個 blog 友都有個理想,努力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~都稱不上理想啦,只係一個小小願望呢~一齊努力啦!

      刪除
  3. 努力呀,我都想你分享多些烘焙知識讓我可以多學點東西,謝謝你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~大家互相學習啦,繼續努力^^

      刪除
  4. 恭喜你成功搬blog!!
    我都係前日先至搞完咋都!!
    繼續加油丫!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~~我都要恭喜你完成哩項大工程!一齊努力!

      刪除
  5. 我是繼篇 copy 過嚟 , 搬搬吓有blog 友同我講 , 話我個方法唔work , 仍然會連繫yahoo blog , 搞到我都唔再搬過嚟 , 請問你用咩嘢方法搬家呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都係咁,不過睇人地話原來咁做D相仍然連去YAHOO SERVER,所以年尾CLOSE BLOG之後D圖就會睇唔到~~所以後來就先一次過匯入D文先,再UPLOAD圖,逐篇INSERT返有關相片~~(係呀,D圖點都要LINK多次......)

      我之前係參考豆丁嘅做法:http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

      不過最近見到有個方便啲做法,唔駛逐篇加相,你睇下啱唔啱用:http://ciciceci.blogspot.hk/2013/09/hktopblogger.html

      希望幫到你^^

      刪除
    2. 咁我睇睇先 , 謝謝你的資料呢~!!

      刪除

張貼留言