咖啡朱古力粒曲奇

喜歡焗曲奇
因為送禮自用都合適兼快捷方便
基本上,用一個原味食譜
加入不同的調味和配料
再配合無限創意
就可有不同造型和口味的自家曲奇了~

如果你愛咖啡的話
不妨試做這個曲奇餅啊^^


食譜:http://www.daydaycook.com/blog_page/2/details/39791/index.html

短片:

留言

  1. 艾華斯
    ~曲奇...送比人, 請人食, 真係方便好多.
    ~我相信你啲製成品, 有返一定水準, 先咁受歡迎.

    回覆刪除
  2. Soooo attractive ^^ I can imagine must have nice smell when you make it at home :)

    回覆刪除
  3. 我好少整曲奇,因為好怕啲牛油,鬼死咁多,又難聞,又嘥功夫,唔係送禮的話我都幾乎唔會整,整 biscotti 快手好多又健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能做得多,對我嚟講曲奇係慳水慳力:) Biscotti都簡單,但要keep脆口就唔可以放咁耐呢~~

      刪除
    2. 係?我將 biscotti 放入玻璃密氣盒內,放超過一個月都仲好脆口喎!

      刪除
    3. 其實Biscotti我只做過一次,可能上次個盒唔夠密實啦,下次再試下先^^

      刪除
  4. 我都好鍾意焗架~送禮唔錯~又鍾意食~搞到越來越肥~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是吧…黃師奶也煮很多健康的菜式呀!

      刪除
  5. 我今年夏天都未開過爐呀, 你好有HEART~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒法子,要把握時間做自己喜愛的事呢~

      刪除
  6. 有時間一定要試試 , 因爸爸鐘意飲咖啡 , 我估好好味呢~!!

    回覆刪除

張貼留言