羊毛氈小企鵝

上次做了一隻復活蛋送給舊同事的女兒
她很喜歡
後來還跟媽媽說想要小企鵝
這個小女孩也挺乖巧的
所以藉著空檔
拮了一隻羊毛氈小企鵝
碰巧昨天會去她家附近吃晚飯
就相約了另一位舊同事一同見見面,順道送禮
兩位舊同事的女兒都很可愛
但性格就十分不同
她們玩玩具,我們就談談天
沒有甚麼特別活動
但就過了一個輕輕鬆鬆的下午
其實兩位媽媽談天之餘也十分忙碌啦~哈哈
所以可能輕鬆的是我而已XDD

留言

  1. What's the kawaii toys indeed~hahaha, that's why I have no kids plan ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. This is a craft made by wool, easy to learn and have great flexibility and variations. You can search woolfelt or 羊毛氈 and know more about it^^

      刪除
  2. 哈哈..............睇相我仲以為係隻小雞仔 , 原來係企鵝仔 , 點解唔係黑白色? 難怪我搞錯咗呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~因為唔想黑白色咁悶囉,所以同佢變變身XDD

      刪除
  3. 嘩~SO CUTE~我覺得轉下其他色~比起黑白仲好睇呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞^^ 小女孩都喜歡,不過佢話我個扣整痛小企鵝呢,要拆咗佢~哈哈~~

      刪除

張貼留言