哈囉喂又到啦~

上年萬聖節,試試來個科學怪人麵包應應節
今年繼續湊熱鬧
來個南瓜包
試用新買的食用畫筆畫上幾個嘩鬼圖案
效果還不錯呢~
大家又喜歡嗎?


南瓜包食譜(9個餐包及3個小鬼造型包)
材料:
(1) 麵糰 - 高筋粉400G、全麥粉100G、南瓜蓉190G、鹽6G、糖30G、奶150G、酵母6G、牛油40G
(2) 內餡 - 南瓜蓉200G、糖漿15G、奶15G、牛油5G
(3) 裝飾 - 食用畫筆 或 免調溫朱古力適量

做法:
1. 南瓜去皮切細洗淨,用微波爐高火叮10分鐘至軟身,壓成蓉備用。做內餡的話,此時可分成兩份,拌入糖漿、奶及牛油。
2. 除牛油外,所有材料混合搓成麵糰,注意,水份不要一次全下,可先下8成水份再視乎麵糰濕度調節。然後加入牛油搓至不黏手,置雪櫃發酵最少4小時或室溫至2倍大(約1小時)。
3. 取出麵糰排氣,約五分三麵糰用來造餐包,五分二留來造小鬼麵包。大麵糰分成9份滾圓,靜置10分鐘。壓平麵糰,包入內餡,收口向下,放模具中置室溫發酵至2倍大。小麵糰分成三份,每份切少許份量用作小鬼的雙手,壓平麵糰,包入內餡,收口向下,放小雙手,放上烤盤中置室溫發酵至2倍大。
4. 放入已預熱焗爐以180度焗20分鐘,放涼後裝飾即可。

剛出爐的顏色很漂亮,而且漲卜卜很可愛^^
用食用畫筆畫圖案真的很好控制,大家也可用朱古力或紫菜去裝飾

還造了小鬼造型,但造得有點醜、皮又皺,很配合萬聖節的氣氛吧XDD
做法是入爐前灑上高粉,焗好放涼後用朱古力加上表情就可以~

留言

  1. 食用畫筆係咩食材做成?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用食用色素造筆,最初都有d掙扎,但諗住唔用得多又試下。係方便同好用嘅~

      刪除
  2. 你畫得好靚呀!但我中意小鬼多d!!hahaha..南瓜食落出唔出到味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~用筆易畫好多!哈哈,小鬼其實都幾得意,但就唔可以讚佢靚囉XD
      個包有淡淡嘅南瓜味架~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝黃師奶呀!你會唔會煮特別菜色應下節?

      刪除
  4. 畫得好靚呀 , 好鐘意呢~!!

    回覆刪除

張貼留言