免揉歐陸式麵包

又是一個收藏很久的食譜XDD
眼見最近大家紛紛分享不同麵包食譜
這款簡單的麵包當然是熱門之一
所以終於動手做了!
性價比的確很高
我還加了杏仁,令味道及口感更豐富呢^^

免揉歐陸式麵包食譜

材料:
高筋粉 300G、糖20G、鹽3G、酵母3G、微暖水240ML、橄欖油15ML、杏仁適量

做法:
1. 微暖水加糖拌勻,再加酵母靜置5分鐘,再加橄欖油拌勻。
2. 高筋粉與鹽放大盤混合,倒入酵母水攪成麵糰,蓋上保鮮紙放入雪櫃發酵8-12小時。
3. 在枱面或麵包墊灑上高筋粉,放上麵糰摺幾下做成圓形,再灑上高粉。
4. 放入已預熱焗爐用200°C焗15-20分鐘,放涼後可切片享用。

留言

  1. 呢款包我都好想試,好方便!就算返工日子都有自家包食!

    回覆刪除
  2. Hi Ms Cheng, 我剛剛嘗試跟你嘅食譜去製作呢個麵包, 但係我加咗酵母後發現啲暖水係冇動靜,是否正常呢?我可否繼續用此酵母水來製作麵包呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 請問你是用乾酵母嗎?平時加水後多久有泡泡?如果與平常不一樣的話,可能酵母不再活躍,未必可再用了,而我用即發酵母可一併與其他材料混合,你可以先照加進高粉當中置25-28度環境發酵,看看1小時有否發大才繼續,如果沒有的話代表酵母不夠活躍了,但麵糰可保留在雪櫃當老麵使用。之前聽過另一個測試酵母的方法,是把它倒進保鮮袋中,如果會黏在保鮮袋上就代表ok。

      刪除
    2. 係吖, 我係用乾酵母, 可能我加嘅水溫太高所以殺死咗啲酵母。原來發唔到嘅麵糰可保留在雪櫃當老麵使用,下次就唔使嘥嘢了, 多謝你

      刪除
    3. 不過老麵當中應該只有麵粉、水和酵母,所以如果真係擔心酵母不活躍,你可以先混合上述材料發酵1 小時,有反應再加入其他材料進行其他程序(變成中種做法),沒有反應就再切成30G一舊放入冰箱,下次用前解凍加入麵糰即可,不用調整其他份量~

      刪除

張貼留言