新一年的分享

明報送給我的新年禮物^^
〈鋼鐵是怎樣煉成的〉刊登於明報副刊(6.1.2013)
 
 
 

留言

  1. 睇到自己既文章刊登在報紙上,真係好興奮呢﹗水太太細細個都有投稿過d兒童雜誌,真係勁開心﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太都係同道中人呢:) 係呀~真係幾開心架~

      刪除
  2. 真是好禮物!!!
    能刊登在報紙上, 即是對自己的肯定!
    芬妮都要向艾華斯學習啦!

    回覆刪除
  3. 嘩,原來妳咁有文采,我真係自愧不如!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~唔好咁講,有興趣寫下嘢啫,咁啱哩篇符合編輯要求咪出到街:))

      刪除
  4. 除咗煮得一手好餸, 仲寫得一手好字!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝李師奶:-* 我覺得自己總係心多,搞到周身刀,無張利就真~~

      刪除
  5. 原來你係文化界既人,失敬呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我都想呀:))有機會成為文化界嘅人再話你知~~

      刪除
  6. 艾華斯:
    ~所以, 依個世界咩人都有, 都係自少成長環境有影響!!
    ~恭喜你上報.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝VICKY!真係一樣米養百樣人架~~

      刪除
  7. 恭喜艾華斯嘅文采上咗報紙 , 睇嚟我都唔需要問媽媽點解佢都咁堅壯呢 , 卡卡~!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~~我諗圓咕碌媽咪可能比我更堅壯添XD

      刪除
  8. 見到你上報好開心呀!!! 搞到我都好手痕呀!!! 不過實在太耐無寫D正經野啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝:-* 你寫下KB啲得意嘢都可以架~~寫嘅時候我都無特別目標架,但登咗哩兩篇係我寫得最順最快,所以我覺得自己寫番最直接嘅想法同感情就好好啦^^ 期待你嘅作品~~

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝小恩^^ 繼續追看你的台南之旅中~~

      刪除
  10. 自己寫㗎文章見報,一定好滿足!恭喜晒!

    回覆刪除

張貼留言