杏仁麥吐司

又到週末
不用上班的日子總想做點小烘焙或小手工
今次還是用了牛奶吐司的食譜
只不過把當中50G高筋粉換成麥粉
再加上杏仁片裝飾而已
年尾聚會多
造個簡單一點、清淡一點的麵包做早餐較好~

留言

  1. 我間中整包都會加全麥粉,高纖又健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,感覺健康啲~用嚟做餅乾仲脆口啲~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 我唔敢整全麥包呀,只係加啲全麥粉,怕TEXTURE控制得唔好呢~

      刪除
  3. 麥包夠哂健康 , 我鐘意~!!

    回覆刪除
  4. 艾華斯:
    ~周末不用上班真是舒服!! 早排返六日, 我攰到不得了!!
    ~你做包已經上咗手!! 已經係次次做包都ok, 脹book book!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返六日真係好攰,好在我而家四星期先返一次~~
      而家整包有信心啲,不過都唔係次次成功,有時無POST出嚟咋:P

      刪除
  5. 我好懶,只會用麵包機,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯整就唔懶啦~~我屋企無地方啦,而家想買攪拌器都物色細機款~~

      刪除

張貼留言