眼淺

人大了,變得越來越眼淺
不知是否經歷多了一點點
容易感動也容易哭
但很多時候還是能把淚水收在眼眶
只會眼紅紅的樣子
待沒人看見時才讓淚水流個痛快

大庭廣眾下我曾經失手兩次
一次是數年前在工作上受了委屈
與工作伙伴有點爭執
在辦公室內極力控制情緒
但因為趕著上課
只管說「稍後再談吧」
然而說話騙不過內心情感
一坐上巴士
眼淚便不受控流出來了~~
另一次是看彭秀慧的《29+1 8次方》
第一次看這齣話劇
挺喜歡也有挺有同感
最後一幕以我喜歡的歌曲 - 林一峰的<鏡子說>作結
一邊聽,一邊看著畫面
眼淚第二次失手……
這次的眼淚帶著自我感觸之餘
也真心被彭小姐的努力打動,替她高興

讀書時不理解別人為何會為歌曲而落淚
或許當時我太難被感動吧~~
現在卻完全體會那種心情
對我來說,有幾首特別催淚的
心情欠佳時不宜收聽呢~~
例如:
梁靜茹<屬於>
薛凱琪<給十年後的我>
不過也有幾首很能撫慰我的壞心情:P
例如:
林一峰<The best is yet to come>
Connie Talbot (原唱是Bruno Mars,不過我喜歡這個版本多些) <Court on me>
鄭秀文(原唱是許志安啦)<上弦月>


你呢?你的心情Playlist又有那些歌?

留言

  1. 我都覺自己年紀大咗,眼淺咗好多!

    回覆刪除
  2. 我反而唔關年紀事,雖則我唔容易喊,但同笑一樣,一開始左就停唔到,連說話都講唔到..哈哈哈
    而我既死穴係生離死別同埋動物,所以有時寧願選擇逃避....

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人也有死穴呢,某些情況下的確要逃避一下,避免太影響自己和大家的情緒呢:P

      刪除
  3. 我覺得眼淺都好好呀!無拘無束想喊就喊,唔影響到人,又可以幫自己發洩下!最緊要之後收拾心情,繼續加油呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,所以有時匿埋喊完就再努力:)

      刪除
  4. 我媽媽由細到大都好眼淺架 , 睇新聞見到人哋好慘就忍唔住流眼淚 , 何況聽歌同睇戲呢 , 媽媽話有時流眼淚都係一種舒發情緒嘅表達方式嚟呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實流淚的確係抒發情感嘅重要渠道,所以可以的話我都會俾自己盡情發洩^^

      刪除
  5. 艾華斯:
    ~我都是眼淺. 我見電視機, 人哋攞獎, 又唔關我事, 我都流眼淚!!
    ~在外受委屈, 我都試過喊, 但我會咬唇....暫時製止自己情緒!! (好奇怪, 但對我係work)
    ~我聽歌都會喊.....但聽許美靜啲歌, 會好舒服. 會減低眼淚流量. 人大了, 反而更容易感觸和流眼淚

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky感情比我更豐富呢,多謝你同我分享暫時控制嘅方法~~
      係囉,人大咗唔會睇開咗,係仲容易感觸呢:P

      刪除
  6. 我一向都好眼淺。不過我發現晌某 D 情況,喊唔單止冇人同情,仲會比人兼煩,所以我現正學習控制淚水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,有時都需要學習係適當嘅時候先釋放情緒,對自己、對他人都係好事呢~~

      刪除

張貼留言