雙丸菜絲炒烏冬

妹妹星期六、日要上班
帶飯的話通常都是帶豬排或雞翼加菜的方便一人份
難得放假有時間又有心情
為妹妹預備了烏冬做午餐盒
這個烏冬也很適合自己一人煮來作午餐或晚餐

雙丸菜絲炒烏冬

材料:
獅子狗魚蛋、菠菜丸各數粒(其實用自己喜歡的丸類便可)、烏冬200g一包、紅蘿蔔1/3條(切絲)、椰菜數片(切絲)、薑一片、蒜頭兩粒、魚露1湯匙、鹽適量

做法:先放丸類落鑊煎香,盛起備用,然後放少許油,放入薑及蒜頭爆香,加入紅蘿蔔絲及椰菜絲,蔬菜開始變軟後加適量鹽,可加少許水煮軟蔬菜,盛起備用。放入烏冬,加少許水,用筷子弄鬆烏冬,加入魚露調味炒勻,再放回所有配料炒勻即可。

留言

  1. 這炒烏冬做午餐真不錯呢!

    回覆刪除
  2. 簡簡單單好過出外食啦,起碼健康啲嘛!

    回覆刪除
  3. Oh I love it...although fired or soup one also love to eat ^^

    回覆刪除
  4. 簡簡單單又一餐 , 我鐘意呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞^^ 我都覺得簡簡單單就好~~

      刪除
  5. 自家煮永遠都較健康的!^.^

    回覆刪除
  6. 艾華斯:
    ~依個帶飯配塔我鐘意呀!! 顏色都唔錯!!
    ~但反而你妹妹帶飯, 你去煮. 唔係妹妹自己煮返? 好彩你屋企人都buy你啲製成品

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來都啱VICKY口味呢,真好!
      因為妹妹放工返到屋企成九點,佢放假的話會煮,但平時通常都係我或媽媽煮,無人得閒整就帶麵返公司淥或者出街食~~

      刪除
  7. 炒烏冬方便又好味呀!我有時都整比老公帶飯。

    回覆刪除
  8. 謝謝分享!
    ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=) (='.'=)(='.'=)
    (")~(")(")~(")(")~(")
    ✿復活節快樂啊!✿

    回覆刪除

張貼留言