上湯煮雜菜

每餐必定會有蔬菜
通常煮法離不開炒和灼
那天發現家裏原來有濃湯寶
於是決定來一個上湯煮雜菜
不但同樣簡單快捷,而且還挺美味^^
 
上湯煮雜菜(4人份)
 
材料:
西蘭花1個、紅蘿蔔1條、白蘑菇8粒、水3碗、薑2片、蒜2粒、雞湯味濃湯寶3/4粒
 
做法:
1. 白磨菇及紅蘿蔔洗淨切片
2. 放少許油、薑及蒜鬥平底鑊爆香,放入菇片及紅蘿蔔片略炒,加入水及濃湯寶拌勻,滾起後蓋上鑊蓋轉中火焗3-5分鐘
3. 加入西蘭花炒勻,再蓋上鑊蓋焗至蔬菜煮熟(約8-10分鐘)
4. 再炒勻即可上碟
 
 
小貼士:
~ 可轉成其他喜歡的蔬菜,但建議有不同顏色
~ 不用濃湯寶,可使用其他盒裝清湯
~ 因為我家口味比較清淡,所以沒有用上全粒濃湯寶;喜歡濃味的朋友可用上全粒,或再加入其他調味

留言

  1. 回覆
    1. 咁就好啦,原來大家都中意多多蔬菜呢^^

      刪除
  2. Can't skip Veget for my meal too...Next time can try mix veget soup; potato,tomato,onion,carrot only~without meat also delicious ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Good idea! Previously I have cooked a veget soup and add spaghettie to it to make a simple & tasty dinner~~

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~我都覺每餐點都要有啲蔬菜!! 齋食肉, 我覺唔太舒服!! 但齋食菜, 我又唔多岩, 有菜有肉就舒服好多
    ~你用濃湯寶煮雜菜, 咁啲濃湯有無飲埋??

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲食均衡最好了~~我無飲湯呀,因為煮完之後唔係淨番好多湯咋~

      刪除
  4. 呢個餸夠哂健康 , 我鐘意呢~!!

    回覆刪除
  5. 如果有埋湯浸住加埋粉絲係定好甜^^

    回覆刪除
  6. 我好少炒菜,多數灼菜,但偶而炒菜時都會落少少素雞粉提味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我貪快唔想等水滾嘛~~你個煮法都唔錯喎^^

      刪除

張貼留言