豬仔包,變身!XDD

喜歡吃山崎的麥穗
決定用豬仔包食譜來個變身
試試新造型^^

麥穗 (豬仔包) 食譜

材料:
高筋粉300G、全麥粉25G、鹽1茶匙、糖3茶匙、酵母4G、水150ML、橄欖油2湯匙、芝麻少許

做法:
1. 將所有材料(除油及芝麻外)搓拌成糰,再加入油搓至起筋,蓋上保鮮紙,然後置於室溫發酵至2倍大(約1 小時)。
2. 取出麵糰排氣、滾圓,將麵糰做成長型,用剪刀分別於兩旁剪3-4下,不要剪斷,放於烤盤上再發酵至2倍大(約1 小時)。
3. 灑上芝麻,放入已預熱焗爐用190度焗20分鐘即成。
 
哈哈~這個明顯是肥版~~
我安慰自己說像塊樹葉也不錯吧
但,我真的完全不明白為何父親會說它是辮包(滴汗……)

留言

  1. 艾華斯
    ~山崎的麥穗, 我完全唔知係咩添!!
    ~用剪刀剪啲麵糰, 就有依個效果. 有啲花款, 特別啲.
    ~你依個作品, 我就當係巨型豬仔包. 你比我試, 我都會食㗎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得麥穗其實類似豬仔包質地,但造成一條有好多細包嘅長型包~~
      多謝你支持!:) 係呀,所以雖然唔似,但我都照食XD

      刪除
  2. 乜「山崎」有麥穗賣咩?

    做麥穗時,其實只需喺其中一邊剪開口位,唔使左右兩邊都剪,之後梅花間竹咁將麵糰反過另一邊就 OK 呀,咁就唔會變肥版哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架~
      原來係咁,下次試下先^^ 多謝指教:)

      刪除
    2. 妳可以參考一下我上次點整呀:
      http://kestrelkwan.blogspot.hk/2012/01/blog-post_7465.html

      我有本麵包書都有教整麥穗,個麵糰其實係類似法包麵糰。

      刪除
    3. 多謝KESTREL!你整得好靚,我要再努力先得~~

      刪除
    4. 唔好咁客氣啦!

      我其實都整得好求其咋!希望妳成功。

      刪除
    5. 有新製成品一定俾你睇^^

      刪除
    6. 好呀,等住睇妳傑作呀!

      刪除
  3. 請問吃起來似唔似山崎的麥穗?你好懂變化呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道有少少唔同,但都OK:P為咗遮醜,我會想辦法~

      刪除
  4. 回覆
    1. 麥穗其實類似豬仔包質地,但造成一條有好多細包嘅長型包~~清清地都幾好^^

      刪除
  5. 哈哈...........第一眼睇...............我真係以為係樹葉形麵包呢~!!

    回覆刪除
  6. UNCLE既辮飽都好有創意呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都估唔到我整咩架,可能我D手工太差啦~哈哈XD

      刪除

張貼留言