與中同行山野餐去^^ (附合桃鬆餅食譜)

連續幾天公眾假期
時間比較充裕
於是相約了中學同學一起行山和野餐
對上一次進行類似活動已經是中學時代了~~
這次我們的遠足路徑是從沙田圍行至慈雲山
連野和休息只用了不足三小時
蠻輕鬆和舒服的路線!

大家猜到那一個是我嗎?^_^
 
行了一半,回望起點
巧遇貓貓
我們分別買了和自製了野餐食物~

我答應為大家做鬆餅
於是修改網友Krestal的食譜
做了合桃口味~
留了三個在家中和妹妹分享
其餘帶了去野餐
朋友和妹妹均覺得不太甜又夠乾身
她們喜歡,我就十分心滿意足!

合桃乳酪鬆餅(9個) (Kestrel有多個鬆餅食譜,這是其中一個食譜)

材料:合桃70G、低筋粉165G、全麥粉85G、泡打粉2茶匙、鹽1/2茶匙、乳酪90G、糖60G(因為我用了家中的紅莓味乳酪,當中有糖份,所以略減)、蛋2隻、橄欖油70G

做法:略烘合桃備用,先將粉類過篩拌勻,另外混合濕料,接着將兩者混合成麵糊,尚有少許乾粉時拌入合桃至均勻,倒入紙杯,用200度焗20至25分鐘

留言

  1. 全麥粉做鬆餅,夠晒健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且我中意多D麥香,層次好似豐富D咁~~~

      刪除
  2. 合桃鬆餅幾易整喎 , 等我叫媽媽試吓先 , 放假約埋朋友去行山真係唔錯嘅節目 , 不過呢段路我無機會行 , 因為有狗友話比媽媽知..............有隻唐狗專咬poodle , 已經死咗3隻 , 媽媽知道後唔會行呢度呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁得人驚?咁圓咕碌都係行條安全D嘅路線好……

      刪除
  3. 呢個假日活動既健康又開心!

    個 muffin 唔錯喎,整得好靚呀!加埋全麥粉就更加健康啦!

    喂,我個 "朵" 個 "r" 字擺錯位呀,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀~~Sorry呀……我即改!我太失策連你個名都串錯……
      嗯,哩個假期仲幾充實添~~而家掌握到焗MUFFIN個技巧,所以叻咗少少啦:P

      刪除
    2. 唔緊要,都係提一提妳啫!

      乜妳之前整 muffin 唔得咩?我初初都整得唔好,唔夠鬆,後來整得多就 get 到點樣係 over-mix,咁之後就有改進喇!整多幾次就無事呀,熟能生巧嘛,加油呀!

      刪除
    3. Thanks^^ 之前整MUFFIN總係偏濕、唔夠鬆,有時唔夠脹卜卜,好似你咁講,而家整多幾次就好咗~~

      刪除
  4. 艾華斯:
    ~野餐, 好happy~~ 我舊年都試過. 雖然好似好簡單, 但感覺好特別. 所以,有朋友約我野餐, 舉腳agree
    ~你相中啲朋友有無睇你個blog?? 她們咪知你好喜歡整糕點!!
    ~ 合桃乳酪鬆餅----聽落去嘅配塔, 很不錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 野餐真係幾開心!哩班係我中學同學,所以唔睇BLOG都知我中意無聊就去翻轉個廚房XD

      刪除
  5. 艾華斯:
    ~估唔到你是相中邊一個...請開估!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係……左邊第二個,著藍色衫、長直髮、無戴帽的一個:)

      刪除
  6. 哈~見到貓貓好舒服咁享受緊呢~呵~
    仲有你d 鬆餅好吸引~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~貓貓超梳乎:) 多謝你欣賞我嘅鬆餅~~

      刪除
  7. 一班人行山好開心呀!我次次返香港都要行,多數係去西貢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢係香港後花園,我有時都會去^^

      刪除
  8. 幾個朋友一路行一路有講有笑好開心呀!不過我幾怕行山, 怕熱...HEHE
    鬆餅好正呀, 我到而家都未做過一次鬆餅, 覺得好難..HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都就快暫停一下,因為開始熱啦,等秋涼再行~~
      其實我覺得鬆餅算係蛋糕中比較易呢,唔OVERMIX就OK,你整蛋糕OK,哩個試一兩次實無問題!

      刪除
  9. Oh is too late...starting I guess the left hand side second one is you leh~my six sense soooo sharp is it?! ^^
    I love muffin too~Can gathering with old friend is a nice program indeed❥❥❥

    回覆刪除
    回覆
    1. You are so clever!! Maybe it is a bit early that I posted the answer:P
      Yes, I love this kind of gathering.....so relaxing^^

      刪除
  10. 嘩~ 提起野餐,我依稀記得對上一次户外野餐嘅經歷應該係小學時期。
    係應該要開始 plan 下喇~ kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我都N年無野餐啦:P 你都快D計劃一下~~

      刪除
  11. Hiking. Picnic. Muffin. Friends.
    What on earth can be better than this combination? :DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes! One of the best leisure activities during holiday:)

      刪除
  12. 個幾日天氣唔算熱, 行山真係唔錯...
    hehe, 貓咪訓得好甜丫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜天氣欠佳呢~所以這兩天室內活動為主:(

      刪除

張貼留言