羊毛氈

很有生產力的四月!
妹妹翻出羊毛氈,做了小手工送給朋友
於是我也藉着假期
做了幾羊毛氈飾物
送給朋友及朋友的女兒^^

復活蛋匙扣
 小毛球及鈕扣髮圈
 磨菇匙扣

留言

  1. 我黎緊都要整返羊毛氈﹗o係淘寶訂左,等送黎~~ yeah
    復活節快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊毛氈真係幾好玩:) 期待水太太嘅作品~~

      刪除
  2. 有心思的禮物 , 收到嘅人一定好開心呢~!!

    回覆刪除
  3. 你手工好好~ 磨菇匙扣好靚好得意~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!羊毛氈可以比較隨心,所以算做得OK啦:P

      刪除
  4. 求救!!! KB收到復活蛋,纏住媽媽要整一隻企鵝俾佢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大鑊?唔……你同KB講,如果佢繼續乖乖(你開D具體條件俾佢啦)的話,艾華斯姨姨遲D整企鵝俾佢:)

      刪除
  5. 艾華斯:
    ~原來我無係度leave message. 我以為我上次睇完就走咗. 哈哈~~
    ~我見過人整依啲小手工, 好似用針, 篤下篤下啲羊毛冷, 就會做到唔同形狀出黎!! 好神奇
    ~我鐘意你整髮圈, 夠實用. 可能我日日都扎馬尾啦!! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 無所謂啦,你地嚟睇下我都開心:)
      哩種小手工變化好多,幾好玩架~~

      刪除

張貼留言