玉桂包與麵包條

其實挺喜歡玉桂的香味
於是放假有時間焗了玉桂包作早餐
又順道焗了一些麵包條作茶點

玉桂包食譜

材料:
高筋粉210G、糖20G、酵母5G、水90G、蛋1隻、牛油25G、蜜糖2大湯匙、玉桂粉2湯匙

做法:
1. 先將高筋粉、糖、酵母、水、蛋混合成麵糰,然後加入牛油搓至光滑,室溫發酵至2倍大(約一小時)。
2. 麵糰排氣及滾圓,分成四份。
3. 蜜糖及玉桂粉拌勻。將麵糰壓成長方形,掃上玉桂蜜糖,捲起後再將頭尾收口按實,放上焗盤,再發酵至2倍大。
4. 可放上果仁(這次我放上幾夥合桃)及掃上少許玉桂蜜糖裝飾,放入已預熱焗爐用190度焗20分鐘。


註:
~ 如不喜歡用蜜糖,也可換成普通砂糖、黑糖、三溫糖等
~ 想吃精緻一點,可分多幾份;或將麵糰山捲成吐司型,再切成幾份才焗

麵包條食譜(改自《孟老師的100道麵包》)

材料:
高筋粉150G、全麥粉50G、糖12G、鹽0.5茶匙、水90G、酵母1G、橄欖油15G、芝麻及亞麻籽適量

做法:
1. 先將高筋粉、全麥粉、糖、鹽、水、酵母混合成麵糰,加入橄欖油搓至具延伸性,發酵至2倍大(45分鐘至1 小時)
2. 排氣後,將麵糰擀薄至約3mm,分成兩份,分別撒上芝麻及亞麻籽,再壓實
3. 切成長條型,在中間界開小坑,將尾端從開口穿過(即中式麻花做法),放上焗盤發酵15分鐘
4. 放入已預熱焗爐用170度焗20分鐘


註:
~ 喜歡脆一點的話,可以焗完後放在焗爐內用餘溫焗多5-10分鐘
~ 想金黃一點,在最後5 分鐘時移上一格並將爐提升至200度

留言

  1. 玉桂包係我第一位最愛呀!!!我仲會加入大量提子乾, 荒死唔夠重口味..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH!! 不過我甚少加入提子乾,因為妹妹不喜歡呢~~

      刪除
  2. 我都有'孟老師的100道麵包'喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩本書都唔錯,不過我係圖書館借咋,有D啱用就記低咗^^

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~玉桂香, 我也喜歡. 我依邊有間麵包連鎖店, 係專買玉桂包. 一經過就聞到好香, 會忍唔住買黎食!!
    ~你啲包,其實真係好少糖, 真係食多都唔會肥.
    ~啲麵包條, 圈得好好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大家都中意玉桂呢:)
      因為個人貪心想食好多唔同嘅嘢,所以唔想食得太甜,要留QUOTA~~哈哈~~
      多謝你欣賞我嘅麵包條^^

      刪除
  4. 我都好鐘意食玉桂包架 , 但係爸爸興趣唔大 , 所以媽媽整過一次就無再整呢款包呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都可以間唔中整嚟獎勵下自己,順便請埋俾中意食玉桂包嘅朋友都得架;)

      刪除
  5. 我都好鍾意肉桂香味呀!

    麵包條好似巨型蛋散,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH~同道中人^^ 係呀,麵包條係巨型蛋散XD

      刪除
  6. 謝謝邀請^^ 我用電郵再跟你聯絡吧~~

    回覆刪除
  7. Oh I love玉桂 very much~Next time can try this receipt :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Glad that you love it. Share your product with me after you try it ah^^

      刪除
  8. 吖~我怕玉桂味~~唔可以加得太多呢~

    回覆刪除
  9. 玉桂味唔錯, 有時加埋去咖啡都可正, 呢個送咖啡一流丫!

    回覆刪除
  10. 玉桂包一定好香呀!美國㗎 cinnamon roll 甜到飛起,自己整就會啱口味 D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國口味偏甜嘛,而且永遠都係自己整最啱心水^^

      刪除
  11. 不好意思,想問甚麼「排氣」?/

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包發酵過程中會產生二氧化碳,所以完成第一次發酵之後,你要用力將麵糰內的空氣拍打出來,排出氣體,令它在第二次發酵時發酵得更好,加強筋性,亦避免烤焗時包包出現氣泡,這個過程稱為排氣。排氣後就可按需要造型,進行第二次發酵了^^ 希望這個答案幫到你~~

      刪除

張貼留言