中區遊蕩

昨天放假一天,早上過中環辦點事
難得過了港島區
所以雖然下着雨
還是四處逛了一會才離開
喜歡太平山街一帶的氣氛
但時間尚早
很多店舖還未營業
而且當時實在太大雨了
沒有在那裏久留
 
行經樓梯街,終於有機會看到藝術家早前留下的作品^^
 
聖約翰座堂 
 
去了展城館
沒有想像中那麼多展品看呢
但有不少香港規劃及發展的資料
路過有時間的話不妨一看~ 
 
乘天星小輪到尖沙咀轉車回家
在海港城外遇見蜘蛛俠! 

留言

  1. 蜘蛛俠都遇到,幾好呀!XD

    回覆刪除
  2. 蜘蛛俠呢PART正喎!睇黎大家都係好中意四處逛四處影相既人^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都好中意四圍行,得意咪影低同大家開心SHARE:)

      刪除
  3. 哈哈,好似ny 呀,仲以為你去左 ny, 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁似?哈哈,我都未去過美國呢,有機會去NY比較下先:P

      刪除
  4. 哈~海港城真係好落本~成日喺呢個位搞咁多主題嘢呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好捨得做宣傳,而我地又多D嘢睇~~

      刪除
  5. 海港城有蜘蛛俠睇 , 正呀)))))))))

    回覆刪除
  6. 艾華斯:
    ~我以前係香港居住時, 都係住係九龍, 所以, 要過海, 就好似探險咁. 哈哈~~
    ~但隨意四處遊, 一定有新發現, 會好開心!!
    ~我覺香港做宣傳, 好盛大. 成個大型蜘蛛俠係條街. 真係咩人經過都望兩眼啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以有時間都中意四處遊蕩,享受一下小歷險:)

      刪除
  7. Madison Ave 張好似晌美國呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的?海港城真的下了不少功夫呢~~

      刪除

張貼留言